جنگنده‌های آمریکا و انگلیس الحدیده یمن را بمباران کردند

جنگنده‌های آمریکایی-انگلیسی باردیگر مناطقی از یمن را طی کمتر از ۲۴ ساعت بمباران کردند.
کد خبر: ۶۵۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ - 21February 2024

جنگنده‌های آمریکا و انگلیس الحدیده یمن را بمباران کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از کانال المسیره، جنگنده‌های آمریکایی-انگلیسی باردیگر مناطقی از یمن را بمباران کردند.

در همین ارتباط گزارش شده است که ائتلاف آمریکا و انگلیس این بار منطقه العرج در شمال غربی شهر الحدیده را در دو نوبت بمباران کردند.

ساعاتی پیش از این نیز، متجاوزان منطقه الجبنه در شمال شهر ساحلی الحدیده در دریای سرخ در غرب کشور یمن را طی دو نوبت حمله با فاصله زمانی نزدیک به هم هدف قرار داده بودند.

پیش از این نیز، وزارت دفاع آمریکا موسوم به پنتاگون در اشاره به تنش‌ها در دریای سرخ اذعان کرده بود که نیرو‌های یمنی دارای ذخایر زیادی از تجهیزات نظامی هستند و ما برای کاهش این ذخایر نظامی تلاش می‌کنیم.

پنتاگون همچنین درباره هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی توسط نیرو‌های یمنی گفت: «تایید می‌کنیم که پهپاد MQ ۹ در یمن منهدم شد و نشانه‌ها حاکی از آن است که این پهپاد توسط موشک زمین به هوای نیرو‌های یمنی سرنگون شده است.»

وزارت دفاع آمریکا همچنین افزود که نیرو‌های ما از ۴ فوریه در عراق و سوریه مورد حمله قرار نگرفته‌اند، اما شاهد افزایش حملات یمنی‌ها بوده‌ایم.

امروز همچنین یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از عملیات‌های جدید ارتش یمن علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی خبر داد.

سریع اعلام کرد: نیروی پهپادی ارتش با به کارگیری چندین پهپاد، عملیاتی نظامی را در دریای سرخ و دریای عرب علیه چند ناو متخاصم آمریکایی به انجام رساند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تاکید کرد: همچنین نیروی پهپادی ارتش برخی مواضع حساس دشمن اسراییلی را در منطقه‌ام الرشاش در جنوب فلسطین اشغالی با چند پهپاد دیگر هدف قرار داد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار