فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق:

پدافند هوایی عامل تأمین امنیت مرزهای هوایی کشور است

امیر سرتیپ دوم «پرویز» یکی از افتخارات نیروی پدافند هوایی ارتش را تأمین امنیت فضای هوایی کشور دانست و گفت: با هماهنگی و تعامل منطقه پدافند هوایی شرق و پایگاه هوایی شهید حسینی، با توان بالا از مرز‌های هوایی شرق کشور دفاع و با هرگونه تهدید برخورد  قاطع خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴ - 21February 2024

پدافند هوایی عامل تأمین امنیت مرزهای هوایی کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، امیر سرتیپ دوم «ارسلان پرویز» فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق امروز (چهارشنبه) در دیدار با سرتیپ دوم خلبان «ظهوریان» فرمانده پایگاه شهید حسینی بیرجند، ضمن ابراز خرسندی از همکاری و تعامل روزافزون پدافند هوایی و نیروی هوایی، اظهار داشت: با هماهنگی و تعامل منطقه پدافند هوایی شرق و پایگاه هوایی شهید حسینی، با توان بالا از مرز‌های هوایی شرق کشور دفاع و با هرگونه تهدید برخورد  قاطع خواهد شد.

وی با بیان اینکه وحدت، یکپارچگی و تعامل بین این دو نیرو به عنوان دو بازوی دفاعی کشور توانسته به خوبی از مرز‌های هوایی کشور دفاع کند، بیان داشت: از آنجایی که خراسانی جنویی یک استان مرزی است لذا همه نیرو‌های مستقر در این استان باید هوشیار باشند تا آسیبی متوجه مرز‌های شرقی کشور نشود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق عنوان کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش در سالیان گذشته با توجه به عزم جدی سلسله مراتب برای ارتقای سطح تجهیزات و توان این نیروی قهرمان، دچار تحول جدی در حوزه‌های مختلف شده به‌طوری که هم‌اکنون در حوزه تولید و ساخت تجهیزات و سامانه‌های مختلف پدافندی، به توان قابل توجهی دست یافته است.

سرتیپ دوم خلبان «ظهوریان» فرمانده پایگاه شهید حسینی بیرجند نیز در این دیدار، گفت: پدافند هوایی متناسب با میزان اثرگذاری که در ایجاد امنیت دارد می‌تواند در توان دفاعی کشور نیز نقش‌آفرینی کند، زیرا اصلی‌ترین و بارزترین بخش دفاعی کشور به شمار رفته و برابر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز خط مقدم دفاع از کشور است.

وی با بیان اینکه امنیت کشور در تمام ابعاد در گروی امنیت فضایی کشور است، افزود: آسمان امن ایران اسلامی مرهون مجاهدت و جانفشانی برادران ولایی، متعهد و همسنگران عزیز در نیروی پدافند هوایی ارتش است.

فرمانده پایگاه شهید حسینی بیرجند به نقش نیروی پدافند هوایی ارتش در تأمین امنیت آسمان کشور اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات نیروی پدافند هوایی ارتش حضور مقتدرانه برای امنیت فضای کشور در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی است که توانسته است با بهره‌مندی از توانمندی‌های داخلی و دانش بومی خود بر لبه فناوری روز دنیا حرکت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار