مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

برای فتح قله گام‌ها استوارتر و اراده‌ها محکم‌تر می‌شود

حجت الاسلام یوسفی گفت: سخت‌ترین مسیر را گذراندیم و با ایمان و امید راسخ به قدرت مردم برای فتح نهایی قله گام‌ها استوارتر و اراده‌ها محکم‌تر می‌شود.
کد خبر: ۶۵۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ - 21February 2024

  برای فتح قله گام‌ها استوارتر و اراده‌ها محکم‌تر می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، حجت الاسلام علیمراد یوسفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین در دیدار بسیجیان حوزه خواهران حضرت زینب (س) اظهار داشت: مجاهدت و تلاش شما در تربیت نسل پاک برای کشور صحنه تقابل با استکبار را به نفع ایران و انقلاب تغییر داده است و در این مسیر برای فتح قله‌ها گام‌ها استوارتر و اراده‌ها محکم‌تر می‌شود. 

وی گفت: در بحث حجاب تنها ۸ درصد بانوان در اغتشاشات با جریان برانداز همراهی کردند که فریب جریان رسانه‌ای خوردند، اما وقتی متوجه خباثت دشمنان شدند بازگشتند و نقشه دشمنان با طراحی عالی، اما محاسبه غلط ناکام شد. 

حجت الاسلام یوسفی تشریح کرد: در مقوله حجاب از اول انقلاب تا امروز جامعه ما مطلقا با حجاب نبودند بلکه تعداد اندکی از ابتدا با مقوله حجاب همراه نبودند و امروز بیش از ۹۲ درصد بانوان ما معتقد به واجب شرعی حجاب بوده و باور‌های اصیل ایرانی دارند. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: رهبر انقلاب فرمودند به قله نزدیک شدیم و با درایت شما بانوان که اساس جامعه را تشکیل می‌دهید و مسئولان گام‌های نهایی را برای رسیدن به قله و تکمیل زیر ساخت‌های لازم برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی اقدام کنیم.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار