حضور حداکثری، اقتدار ملی/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

شرکت در انتخابات دشمن شكن است

«کامرانی» گفت: شرکت در انتخابات همانند فرهنگ ایثار و شهادت دشمن شكن و قدرت افزاست.
کد خبر: ۶۵۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲ - 21February 2024

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان،«احسان کامرانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان امروز در یادواره شهدای امدادگر استان با حضور حجت الاسلام معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه شهدای سرافراز امدادگر، اظهار داشت: رشد، بالندگی، توسعه و آبادانی ایران اسلامی مرهون جان فشانی های شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و خانواده های معظم آنها است.

وی افزود: شهدا مظهر استقامت و صبوری ملت ایران در برابر ظلم و تجاوزگری مستکبران هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: امنیت و آرامش کشور مرهون شهدا است که زمینه ساز اعتلای ایران اسلامی شده است.

وی با اشاره به حماسه حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲بهمن، خاطرنشان کرد: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در شهرها و روستاها در گرامیداشت ۴۵ سالگی انقلاب رویدادی بی نظیر در پاسداشت ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران بود.

کامرانی در همین خصوص، اظهار داشت: مردم کشور و استان هرمزگان با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ دیگری در تاریخ افتخارات کشور ثبت نمودند که این اقدام ارزشمند آنها با تحسین رهبر معظم انقلاب همراه بود.

وی در همین خصوص، گفت: دشمنان در طی سال های اخیر با جنگ و ناتو رسانه ای خود القا می کردند که جمهوری اسلامی ایران چهل سالگی خود را نخواهد دید ولی با لطف خداوند و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری مردم بصیر ایران ۴۵ سالکی انقلاب را جشن گرفتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به جنایت های رژیم سفاک صهیونیستی،افزود: صهیونیست ها با انجام وحشی‌گری ها علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و کشتار بی رحمانه هزاران زن و کودک فلسطینی زمینه اضمحلال و نابودی خود را بیش از پیش مهیا کرد.

وی تصریح کرد: رژیمی که در غزه ماشین کشتار با حمایت های همه جانبه کشورهای غربی و انفعال دولت های اسلامی به راه انداخته است قطعا در معرض نابودی قرار دارد.

کامرانی با اشاره به صلابت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی، خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی بی نظیر مردم ایران و برخورداری کشور از رهبری فرزانه و مدبر عامل اقتدار و صلابت ایران اسلامی در عرصه جهانی است.

وی با اشاره به در پیش بودن رویداد بزرگ انتخابات، خاطرنشان کرد: حضور پرشور و با صلابت ملت بصیر ایران در انتخابات یازده اسفند بر اقتدار و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی بیش از پیش خواهد افزود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: ارزش حضور در پای صندوق رای همانند فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی شهدا قدرت افزا و ارزشمند است و برای جلوگیری از هدر رفتن خون پاک شهدا حضور در پای صندوق رای ضروری است.

در پایان این آئین از خانواده معظم شهدای امدادگر استان هرمزگان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار