در نشستی؛

فرمانده مرزبانی شمال: روحیه جهاد و مقاومت در نیروهای مسلح موج می‌زند

سرهنگ «خسروی» با اشاره به اینکه فضای دفاع مقدس در جامعه حاکم است، گفت: روحیه دفاع مقدس و جهاد و مقاوومت در نیرو‌های مسلح موج می‌زند.
کد خبر: ۶۵۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵ - 21February 2024

فرمانده مرزبانی شمال:به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ «عبدالله خسروی» فرمانده مرزبانی شمال امروز در نشست با سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه اداره کل خفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امانت‌دار و میرات‌دار آثار شهدا است، اظهار داشت: آثار دفاع مقدس هم آثار فیزیکی که در راهیان نور مورد بازدید قرار می‌گیرد است و هم آثار معنوی است که روحیه فداکاری، جانبازی، ایثار، ازخودگذشتگی را شامل می‌شود که در جامعه ما متاسفانه روز به روز کمرنگ‌تر می‌شود و این مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه ما در دفاع مقدس یک مدینه فاضله کاملی داشتیم و هر آنچه خوبی بود در دفاع مقدس بود، افزود: این مدینه فاضله را در پشت جبهه نیز در پشتیبانی جنگ نیز شاهد بودیم و بخشی از آثار هنوز هم وجود دارد.

این مسئول ادامه داد: یکی از آثار دفاع مقدس پیاده‌روی اربعین است در پیاده‌روی اربعین هر آنچه که در مدینه فاضله گفته‌اند را می‌بینیم.

سرهنگ خسروی اضافه کرد: شما میراثدار بزرگی هستید و مسئولیت بسیار سنگینی تاریخ هشت سال دفاع مقدس به عهده شما است.

وی با اشاره به اینکه فضای دفاع مقدس در جامعه حاکم است، اذعان داشت: روحیه دفاع مقدس و جهاد و مقاوومت در نیرو‌های مسلح موج می‌زند.

سرهنگ خسروی با اشاره به شهادت نیرو‌های مرزبانی در دفاع از مرز‌های نظام اسلامی که درشبانه روز رقم می‌خورد، آن را از برکات دفاع مقدس برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز به پشتوانه دفاع مقدس عزت و اقتدارمان را به رخ جهانیان می‌کشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار