جانمایی یادمان شهدای گمنام در شهرستان جیرفت

جلسه جانمایی یادمان مطهر شهدای گمنام شهرستان جیرفت با حضور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان و فرمانده سپاه شهرستان جیرفت و شهردار و اعضای شورای شهر این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵ - 21February 2024

جانمایی یادمان شهدای گمنام در شهرستان جیرفت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، ظهر امروز جلسه جانمایی یادمان مطهر شهدای گمنام محله سرجاز و پارک ولی عصر(عج) شهرستان جیرفت با حضور سرهنگ «محمود مهدوی فرد» مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان سرهنگ «محسن نسب امیری» فرمانده سپاه شهرستان جیرفت و شهردار و اعضای شورای شهر این شهرستان برگزار شد.

شهیدان زنده و ناظر بر اعمال ما هستند،لذا بهترین نقاط را برای این مهم اختصاص بدهیم

«مهدوی فرد» این جلسه اظهار داشت: همه وظیفه داریم در حفظ و حراست از فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یکی از ارزش های بنیادین در جامعه و انتقال آن به نسل آینده تلاش کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اهمیت و منزلت جایگاه شهدا نزد خداوند، به بیان این سخن از شهید مطهری که «شهیدان زنده اند و در واقع ما مردگان بر زندگان عزاداری می کنیم» ادامه داد: همانگونه که از نام شهید مشخص است شهیدان زنده و ناظر بر اعمال ما هستند، لذا باید تلاش کنیم در انتخاب هایمان بهترین نقاط را برای این مهم اختصاص بدهیم.

وی افزود: در جانمایی محل خاکسپاری شهدای گمنام باید مسائلی از جمله وجود فضای مناسب برای احداث یادمان ،عدم وجود سازه های نامتجانس در اطراف و نبودن فضای یادمان در طرح های توسعه شهری که موجب تخریب و تغییر فضای محدوده شود را در نظر داشته باشیم.

و در پایان این جلسه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین شهرستان جیرفت خواستار پیگیری هرچه سریعتر جانمایی یادمان های شهدا شدند که در این راستا شهردار شهرستان جیرفت موظف شدند که همکاری لازم در خصوص جانمایی یادمان های مطهر شهدای گمنام با اعضای شورای شهر به عمل آید و فرمانده سپاه شهرستان جیرفت قول مساعدت های لازم را دادند.

جانمایی یادمان شهدای گمنام در شهرستان جیرفت

جانمایی یادمان شهدای گمنام در شهرستان جیرفت

جانمایی یادمان شهدای گمنام در شهرستان جیرفت

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار