معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد؛

تدریس سواد رسانه‌ای و روابط عمومی نوین در همایش سراسری مسئولین روابط عمومی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس

سرهنگ «جوشقانی» گفت: دوره سواد رسانه‌ای، شیوه‌های اقناع سازی و روابط عمومی نوین در همایش سراسری مسئولین روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تدریس می‌شود.
کد خبر: ۶۵۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹ - 21February 2024

تدریس سواد رسانه‌ای و روابط عمومی نوین در  همایش سراسری مسئولین روابط عمومی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدسسرهنگ «سیدمجید جوشقانی» معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه آئین افتتاحیه همایش سراسری مسئولین روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که به میزبانی استان مازندران در مرکز خدمات روحی و رفاهی نور مجتمع عملیاتی و آموزشی شهید ستاری بابلسر برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران اظهار داشت: نیروی انسانی مهمترین سرمایه‌های هر سازمان هستند.

وی با بیان اینکه در حوزه روابط عمومی نیرو‌های فعال و پویا داریم، افزود: با توجه به پیچیدگی‌های محیطی نیازمند این است که روابط عمومی به لحاظ سطح دانش، آگاهی و شناخت وضعیت محیطی بروزرسانی شود.

این مسئول ادامه داد: بر همین اساس در برنامه‌های امسال برگزاری دوره سواد رسانه‌ای، شیوه‌های اقناع سازی و روابط عمومی نوین را پیش بینی کردیم تا این دوره را برگزار کنیم.

سرهنگ جوشقانی بیان کرد: با همت همکاران در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بویژه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران که میزبانی این همایش را بر عهده گرفتند، این همایش به مدت دو روز از دوم و سوم اسفند در مازندران در حال برگزاری است که مورد اقبال قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار