استاندار سمنان:

دشمن بدنبال برجسته نمودن نقاط ضعف و کاستی‌هاست

«هاشمی» گفت: دشمن بدنبال برجسته نمودن نقاط ضعف و کاستی‌هاست و باید در این خصوص، هوشیار باشیم.
کد خبر: ۶۵۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳ - 21February 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «سیدمحمدرضا هاشمی» استاندار سمنان شامگاه چهارشنبه در اجلاسیه ۱۱۳ شهید طلبه و روحانی استان در محل حسینیه خوریا در شهرستان دامغان با گرامیداشت یاد و خاطر ۳۰۰۰ شهید استان سمنان و تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به استان سمنان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سفر به استان سمنان و در جمع مردم شهرستان دامغان، از مردم این شهرستان بعنوان مردمی صبور، با محبت، قانع و فعال در میدان‌های انقلاب نام بردند.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات پیش رو گفت: انشالله با حضور مردم شریف ایران اسلامی، روز ۱۱ اسفند به یوم الله و روزی پر افتخار برای مردم کشور ما تبدیل خواهد شد.

استاندار اضافه کرد: مشارکت قوی، بعنوان کلید واژه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و این نکته باید بیش از پیش مورد توجه مردم قرار گیرد.

هاشمی با اشاره به اینکه دشمن بدنبال برجسته نمودن نقاط ضعف و کاستی هاست، تصریح کرد؛ باید همگی در این خصوص، هوشیار باشیم.

استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در سفر نخست ریاست محترم جمهور به استان سمنان، مجموعا اعتباری معادل ۴۷۰ میلیارد تومان بابت طرح‌ها و پروژه‌های مختلف به شهرستان دامغان تخصیص یافت، اما خوشبختانه ۴۹۵ میلیارد تومان اعتبار برای این شهرستان محقق شد.

وی با تاکید بر این که بزرگترین پروژه ویلا سازی واحد‌های مسکونی کشور در شهرستان دامغان با ۱۰۷۶ واحد مسکونی ویلایی، در حال ساخت است، گفت: مجموعا ۱۴۵۰ واحدمسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سطح شهرستان دامغان در حال ساخت است.

دشمن بدنبال برجسته نمودن نقاط ضعف و کاستی هاست

دشمن بدنبال برجسته نمودن نقاط ضعف و کاستی هاست

دشمن بدنبال برجسته نمودن نقاط ضعف و کاستی هاستانتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار