نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

لزوم توجه و چاره اندیشی برای مشکلات حوزه بانوان

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: بانوان ما چه فعال در بخش خانگی و چه بیرون در حوزه اقتصاد خیلی مشکلات دارند باید به این بخش توجه شود در حوزه تولیدی هم فکری برایشان شود.
کد خبر: ۶۵۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶ - 22February 2024

لزوم توجه و چاره اندیشی برای مشکلات حوزه بانوانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار «انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، ضمن تبریک پیشاپیش سالروز خجسته میلاد حضرت مهدی (عج) و تقدیر از فعالیت‌های دولت سیزدهم، اظهار داشت: امیدواریم برای نمایش اقدامات دولت آیت الله رئیسی جهاد تبیین صورت بگیرد.

وی افزود: مثلا فعال کردن هفت هزار کارخانجات تولیدی راکد، ساخت و واردات واکسن و کنترل کرونا در این دولت قدم‌های بزرگی بود که متاسفانه برخی از مشکلات اقتصادی مانع از دیدن این‌ها شده است که دوستان به‌خاطر کم اطلاعی و دشمنان به‌خاطر حسادت بیان نمی‌کنند.

آیت الله محمدی لائینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله خزعلی والد «انسیه خزعلی» و اقداماتشان در راستای غدیر، عنوان کرد: بنده پیش از انقلاب در مسجد آبشار در کلاس درس تفسیر ایشان شرکت می‌کردم.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: مازندران مهد انقلاب و انقلابی‌هاست، چه آقایان چه بانوان که شاید کمّا و کیفا بیشتر از آقایان باشند.

امام جمعه ساری ادامه داد: علیرغم وفور در حوزه بانوان انقلابی شاهد مسائل ضدارزشی در حوزه زنان هستیم که بخشی مربوط به گردشگران و بخش دیگری ناشی از تاثیرات آنان بر مردم بومی اینجاست که واقعا این‌ها مومنین را ناراحت می‌کند.

این مسئول تصریح کرد: الحمدالله بسیاری از شهر‌ها که بنده می‌روم دغدغه حجاب وجود دارد، اینکه مردم ما این دغدغه را دارند جای شکر است، این‌ها را نمی‌شود در یک شهر و استان برایش تصمیم بگیرد، باید تدبیری با سیاست واحد توسط هر سه قوه اتخاذ شود.

وی یادآور شد: باید با خانواده‌ها ارتباط برقرار کرد، چقدر خوب است که وزارتخانه خانواده داشته باشیم، رسانه داشته باشیم، خانواده خیلی مهم است.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به افزایش تقاضای طلاق گفت: این نشان از این دارد که آستانه صبر و تحمل در بین خانواده‌ها کم شده و نیاز به یک انسجام بیشتر، استحکام درونی و ساختاری بهتری دارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: زودتر خانواده‌ها را دریابیم و فکری جدی بکنیم، از خواهران مومن، متدین و انقلابی که بسیار بسیار زیاد هستند استفاده کنیم، زیاد روی مسائل نظری کار نکنیم، هر مقداری مطالعه کردیم کافی است بیائیم عمل و اجرا کنیم.

این مسئول تاکید کرد: هر گروهی که می‌آیند تازه شروع به آسیب‌شناسی می‌کنند تا زمانی که مطالعاتشان تمام شود باز گروهی دیگر، عمل نمی‌شود.

آیت الله محمدی لائینی در پایان اظهار کرد: بانوان ما چه فعال در بخش خانگی و چه بیرون در حوزه اقتصاد خیلی مشکلات دارند باید به این بخش توجه شود در حوزه تولیدی هم فکری برایشان شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار