استاندار قزوین:

مدیران برای مبارزه با فساد آبرو خرج کنند

اعلایی گفت: مدیران برای مبارزه با فساد آبرو خرج کنند، تدبیر داشته باشند چراکه به نقل از مقام معظم رهبری آنهایی که به دنبال فساد هستند قانون دان های قانون شکن هستند.
کد خبر: ۶۵۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳ - 22February 2024

مدیران برای مبارزه با فساد آبرو خرج کنندبه گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «محمدمهدی اعلایی» استاندار قزوین روز پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان قزوین اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی نظامی کاملا مردمی است و تمامی ابر بحران های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دست مردم حل شده است، موضوعی که باعث ناراحتی و رنجش نظام سلطه است.

وی با بیان اینکه نظام سلطه نمی پذیرد که مدیریت یک کشور به جای تصمیمات آنها با تصمیمات مردم آن کشور اداره شود، افزود: نظام استکباری و تمامی دشمنان قسم خورده ایران سال گذشته تلاش خود را برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران کردند و تمامی اعتبارات و امکانات خود را در این راه هزینه کردند ولی به دلیل عدم همراهی مردم شکست خوردند و در واقع یک رفراندوم میدانی رقم خورد و مردم به فراخوان های بدخواهان جواب منفی دادند.

اعلایی گفت: نظام علی رغم تمامی توطئه ها کاملا با حمایت مردم پابرجاست، موضوعی که برای مسئولان مسئولیت آفرین است و آنها باید فراتر از شعار و ریا خدمت گذاری کنند و مردم را در کنار خود برای اجرای هرچه بهتر امور قرار دهند.

استاندار قزوین با اشاره به تجربه های موفق استفاده از ظرفیت مردم در طول 2 سال گذشته اضافه کرد: حضور نیروهای مردمی در ایام نوروز برای کمک به پلیس یک طرح ابتکاری و خیلی کوچک بود ولی تصادفات را به شکل قابل توجهی کاهش داد و توانست استان را در رتبه نخست کاهش تصادفات جاده ای قرار دهد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: استان در حوزه های مختلفی از جمله نظارت بر سکونت گاه های اتباع خارجی و حوزه آب هم به زودی از مکانیزم های مردمی استفاده خواهد کرد تا در این ۲ حوزه هم شاهد نقش آفرینی مثبت مردم باشیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه مردمی سازی راهکار اداره کرد کشور است، ادامه داد: ما تجربه خوبی در استان کسب کردیم و دیدیم وقتی مردم استان می توانند به راحتی با استاندار از طریق فضای مجازی و پیامک ارتباط برقرار کنند و همین ارتباط باعث شد تا در جریان بسیاری از امور قرار بگیریم و مشکلات بدون واسطه به ما منعکس شود.

وی افزود: در حوزه مبارزه با فساد اخیرا یک گروه مردمی در یکی از روستاها خبر از یک زمین خواری را به معاون عمرانی استانداری رساند و با کمی تحقیق مشخص شد که فاجعه  در حال شکل گیری است، جاده کشی کرده اند و زمین های ۲ هزار متری تفکیک کرده اند تا از آن استفاده کنند، مجموعه مدیریتی استان هم سریع ورود کرد و نگذاشت اتفاقات تلخ گذشته یکبار دیگر در قزوین رقم بخورد هر چند هم رهبری بارها به اژدهای هفت سر فساد اشاره فرموده اند و هم‌ما در این استان سختیهای برخورد با فساد را دیده ایم . 

وی افزود: تمامی مدیران استان باید به موضوع فساد حساس باشند، مردم امروز دولت سیزدهم را دولت سالم و در مقابله با فساد می دانند، مردم جهت گیری ها را می بینند، تحلیل و بصیرت دارند، افراد تحصیل کرده و با سواد دانشگاهی هستند، سلامت را درک و مقایسه می کنند و تشخیص می دهد که چه صحبت هایی در راستای منافع آنها می باشد.
 
اعلایی گفت: مدیران برای مبارزه با فساد آبرو خرج کنند، تدبیر داشته باشند چراکه به نقل از مقام معظم رهبری آنهایی که به دنبال فساد هستند قانون دان های قانون شکن هستند و برای نقشه های خود تدبیر می کنند و با برنامه ریزی جلو می روند و برای مخالفین خود هم مشکل درست می‌کنند.

استاندار قزوین با بیان اینکه انتخابات کارویژه تمامی مدیران استان است،  اضافه کرد: خیلی ناراحت از دروغها و تهمت هایی که در فرایند رای جمع کردن بعضی ها به شما در این دوره میزنند نباشید چراکه مردم عملکرد ها و راست گویی را مقایسه می کنند و تشخیص و درایت مردم طرفدار صداقت، سلامت و اخلاص است، پس شما در جهت مشارکت و استفاده از امکانات برای برگزاری سالم و باشکوه انتخابات  تلاش کنید تا اراده و خواست مردم سرنوشت انتخابات را تعیین کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها