مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

مسابقات قرآن، مروج فرهنگ زندگی قرآنی است

حجت الاسلام مجیدی با بیان اینکه مسابقات قرآن سازمان اوقاف و محافل قرآنی، مروج فرهنگ زندگی قرآنی است، گفت: مسابقات بین المللی قرآن، حد اعلای فعالیت های قرآنی است که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور اجرا می شود.
کد خبر: ۶۵۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ - 22February 2024

مسابقات قرآن، مروج فرهنگ زندگی قرآنی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام «مصطفی مجیدی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اوقاف، اظهار داشت: یکی از اقدامات سازمان اوقاف و امور خیریه در کنار فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی، فعالیت‌های کشوری و بین المللی قرآن کریم است که مردم ما سازمان اوقاف را به آن می‌شناسند. 

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن در مراحل شهرستانی، استانی، کشوری و بین المللی قرآن گفت: آنچه در زمینه فعالیت‌های قرآنی سازمان اوقاف باید به آن پرداخت، این است که فعالیت‌های قرآنی به عنوان یک فعالیت دلی و با باور و اعتقاد همکاران در مجموعه اوقاف دنبال می‌شود. برگزاری مسابقات قرآن در مراحل مختلف، محافل قرآنی و پیگیری مباحث تربیتی و آموزش قرآن از سوی سازمان اوقاف، یکی از فعالیت‌های مستمر، پررنگ بوده و همچنان ادامه دارد. 

حجت الاسلام مجیدی معتقد است فعالیت‌های قرآنی سازمان اوقاف که در همه استان‌ها و بقاع متبرکه در حال برگزاری است، به عنوان نماد و ویترینی است که موجب بروز و ظهور فرهنگ قرآنی می‌شود. این مسابقات قرآن، عاملی موثر برای جذب مخاطبان و گرایش نوجوانان و جوانان به حرفه و فعالیت‌های قرآنی است. 

وی با بیان اینکه مسابقات قرآن سازمان اوقاف و محافل قرآنی، مروج فرهنگ زندگی قرآنی است، تصریح کرد: مسابقات بین المللی قرآن، حد اعلای فعالیت‌های قرآنی است و سالهاست این توفیق برای همکاران بنده وجود دارد که در زمینه برگزاری این مسابقات فعالیت داشته باشند. خوشبختانه با توسعه فعالیت‌های قرآنی، پرچم قرآن در ایران اسلامی برافراشته شده است و انشالله تا روزی که نظام اسلامی پرچم را بدست حضرت حجت خواهد داد این برنامه‌های قرآنی ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار