در راه فتح قله‌ایم/ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

سردار رادان: آمادگی پلیس برای ارائه خدمات انتظامی و امنیتی به کار‌وان‌های راهیان نور

فرمانده فراجا با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یکی از قشنگ‌ترین و ماندگارترین برنامه‌ها در کشور است، گفت: پلیس آماده ارائه خدمات انتظامی و امنیتی به کار‌وان‌های راهیان نور است.
کد خبر: ۶۵۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۵ - 24February 2024

سردار رادان: آمادگی پلیس برای ارائه خدمات انتظامی و امنیتی به کار‌وان‌های راهیان نور/ اردوهای راهیان نور ماندگارترین سفرها در ایام نوروز هستندسردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص راهیان نور اظهار داشت: اردوهای راهیان نور یکی از قشنگ‌ترین و ماندگارترین برنامه‌ها در کشور است.

سردار رادان گفت: اردوهای راهیان نور به دلیل زیارت شهدا و حضور در بهترین مکان‌ها که بهترین آدم‌ها در بهترین دوران و برای بهترین عمل که دفاع از وطن، دین و قرآن نقش آفرینی کردند، جلوه ویژه‌ای دارد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه چتر حمایت و امنیت پلیس بر سر همه مردم خواهد بود، افزود: پلیس در عملیات فرهنگی راهیان نور نیز چتر امنیت خود را بر سر کسانی که در این سفر معنوی و بصیرتی حضور خواهند داشت، قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی کشور بیشترین تلاش‌ها و اقدامات را انجام خواهد داد تا در باب سفر، سفری ایمن داشته باشند و همچنین در باب امنیت سفری آسوده داشته باشند و زیارت خود را انجام دهند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار