حضور حداکثری، اقتدار ملی/ معاون پژوهش حوزه علمیه حاج محمد ابراهیم خوانساری اراک:

شرکت آگاهانه در انتخابات وظیفه‌ همه‌ ماست

حجت‌الاسلام صادقی گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی نکته‌ای که خیلی مهم است و ما باید توجه داشته باشیم انتخاب آگاهانه برای فرد اصلح است.
کد خبر: ۶۵۳۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴ - 24February 2024

شرکت در انتخابات و گزینش خوب و آگاهانه وظیفه‌ی همه‌ی ماستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی صادقی» معاون پژوهش حوزه علمیه حاج محمد ابراهیم خوانساری اراک طی سخنانی در خصوص انتخابات اظهار داشت: انتخابات یک مقوله بسیار مهم است برای اینکه ما پای صندوق‌های رای بیاییم و از اهداف اصلی شهدا، امام شهدا و آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری حمایت کنیم.

وی گفت: در این انتخابات نکته‌ای که خیلی مهم است و ما باید توجه داشته باشیم انتخاب فرد اصلح است. حجت الاسلام صادقی افزود: ما نباید فریب چهره‌ها و تبلیغ‌ها را بخوریم، آن چیزی که اهمیت بسیار دارد انتخاب کسی است که مسائل اجرایی و سوابقش زمانی که مورد بررسی قرار گرفت از اصلح بودن آن اطمینان پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات و گزینش خوب و آگاهانه وظیفه ی همه ی ماست، راهکار عبور از بحران ها و مشکلات حضور در انتخابات است. دشمن باید این را بداند که مردم دست از انقلاب، آرمان های آن و یاری مجاهدان واقعی برنمی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار