در دیدار با جانباز دفاع مقدس؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: تداوم راه شهدا در خدمت به مردم است

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: مسئولان در هر جایگاهی که قرار دارند به فیض حضور در کنار جانبازان و هم صحبتی با آن‌ها نیازمند هستند تا با دیدار با این اسوه‌های صبر و مقاومت در مسیر خدمت به مردم که تداوم راه شهدا و جامعه ایثارگری است ثابت قدم بمانند.
کد خبر: ۶۵۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷ - 24February 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: تداوم راه شهدا در خدمت به مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، در آستانه سالروز ولادت حضرت مهدی (عج)، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی با حضور در منزل «محمدحسین پوردام» از جانبازان ۷۰ درصد دفاع مقدس، با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این دیدار ضمن تجلیل از ایثارگری و رشادت‌های جانبازان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شهیدان و جانبازان حق بزرگی به گردن آحاد جامعه دارند و امیدواریم بتوانیم با خدمت صادقانه به مردم، ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم.

وی افزود: مسئولان در هر جایگاهی که قرار دارند به فیض حضور در کنار جانبازان و هم صحبتی با آن‌ها نیازمند هستند تا با دیدار با این اسوه‌های صبر و مقاومت در مسیر خدمت به مردم که تداوم راه شهدا و جامعه ایثارگری است ثابت قدم بمانند. 

این مقام مسئول تصریح کرد: جانبازان باید با بیان واقعیت‌های دفاع مقدس و تبیین حقایق آن دوران پرافتخار نسل جوان را با این حماسه آشنا کنند.

«محمدحسین پوردام» از رزمندگان واحد تخریب تیپ ۱۸ جوادالائمه علیه‌الاسلام بود که در جریان عملیات رمضان در تیر ۱۳۶۱ در پاسگاه زید به فیض جانبازی نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار