سرشکستگی دشمنان و بدخواهان ایران باحضور و مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای

امیر سرتیپ دوم «جعفر صالح» گفت: دشمن با دعوت به تحریم انتخابات بدنبال ضربه به امنیت جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۶۵۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ - 24February 2024

سرشکستگی دشمنان و بدخواهان ایران باحضور و مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم «جعفر صالح» گفت:دشمن با دعوت به تحریم انتخابات بدنبال ضربه به امنیت جمهوری اسلامی است.

جانشین منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش عنوان کرد:دشمن بدنبال ضربه زدن به امنیت جمهوری اسلامی است .

وی در جمع کارکنان این یگان پدافندی با تبریک میلاد یگانه منجی عالم بشریت اظهار کرد: حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای سرشکستگی دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی را در پی خواهد داشت وی با بیان اینکه مردم ایران در طول ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دوره های مختلف وحدت ملی را به نمایش گذاشته اند گفت: دشمن در صدد ایجاد اختلال در تجلی دوباره این وحدت است که لازم است ملت عزیز ایران اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه سالجاری عزت و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

همچنین خاطرنشان کرد:جمهوری اسلامی ایران به رهبری فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) توانسته است از پیچ های سخت و گذرگاه های دشوار به سلامت عبور کند که همین امر عصبانیت استکبار جهانی را به همراه داشته است.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی متکی و اتکا به مردم است گفت: دشمن بار دیگر بااستفاده از رسانه های انبوه خود با دعوت به تحریم انتخابات، بدنبال آسیب و ضربه به امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها