عضو فراکسیون حزب‌الله: دشمن صهیونیستی فقط زبان قدرت و سلاح را می‌فهمد

عضو فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در پارلمان لبنان گفت: هیچ گفت‌وگویی با دشمن صهیونیستی غیر از زبان سلاح و مقابله نداریم.
کد خبر: ۶۵۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱ - 25February 2024

عضو فراکسیون حزب‌الله: دشمن صهیونیستی فقط زبان قدرت و سلاح را می‌فهمدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حسن فضل‌الله عضو فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در پارلمان لبنان اظهار داشت: مقاومت در شمال رودخانه لیطانی و در جنوب آن و هر جای دیگری که باشد و در مرز‌ها باقی می‌ماند و هیچ طرفی نمی‌تواند مقاومت را وادار به عقب نشینی کند.

وی افزود: مقاومت همواره پیروز است و ملت وفادار لبنان بر حق خود در مقاومت اصرار و پافشاری دارد.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرز‌های لبنان خارج شده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز طی روز گذشته اعلام کردند که حزب‌الله با عملیات‌های خود، ساکنان شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی را به اسارت گرفته است.

تاکنون فرستادگان و نمایندگان از کشور‌های مختلفی برای مذاکره با دولت و مقاومت لبنان به‌منظور رایزنی درباره عقب نشینی و دور شدن مقاومت از مرز‌های جنوبی به بیروت آمده‌اند، ولی به نتیجه‌ای در این زمینه دست نیافته‌اند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها