حضور حداکثری، اقتدار ملی/یادداشت/ سردار رفیعی آتانی

مشارکت حداکثری در انتخابات، استمرار فتوحات فرزندان شهید ملت در دوران دفاع مقدس

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند یکی از بزنگاه‌هایی است که می‌توان آن را تجلی صحنه‌های پیروزمندانه دفاع مقدس نامید.
کد خبر: ۶۵۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ - 26February 2024

گروه استان‌های دفاع‌پرس - سردار سرتیپ دوم پاسدار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی با چهار کلیدواژه «مشارکت»، «رقابت»، «سلامت» و «امنیت» همه را به میدان بزرگ انتخابات دعوت کرده‌اند. همچنین معظم‌له در خصوص ‌پیامدهای مشارکت بالا در خصوص انتخابات به بُعد بین‌المللی و اقتدار کشور اشاراتی فرموده‌اند. حضور در انتخابات در اقتدار جمهوری اسلامی ایران تأثیر بسزایی دارد.

هیچ ابزار و قدرتی به اندازه حضور مردم برای کشور قدرت آفرین نیست. گرچه ابزارهای نظامی، سیاسی، اقتصادی برای کشور قدرت افزا و قدرت زاست، اما هیچ کدام به اندازه حضور مردم نیست.

حضور مردم نظام جمهوری اسلامی را به معنای واقعی کلمه، قدرتمند می‌کند. از جهت وجهه داخلی انتخابات، حضور مردم و مشارکت مردم، نمایان کننده اقتدار ملی است. وقتی دشمنان و دوستان ملت احساس کنند که این ملت در دنیا، هوشیار، عازم، بیدار، پرانگیزه و پای کار است، بی‌شک اقتدار و هیبتی عمیق در دیدگان همه عالمیان پیدا می کند.

هر چه صندوق‌های رأی شلوغ‌تر و گسترش حضور و مشارکت مردم بیشتر باشد، اعتبار کشور افزایش می‌یابد. تجربه حضور شما مردم عزیز در حوادث گوناگون و مشارکت بالای شما صاحبان حقیقی صندوق انقلاب، استمرار فتوحات فرزندان شهید شما در دوران دفاع مقدس است. قطعا و یقینا آن روزها چشم‌هایی به میدان نبرد و دفاع مقدس شما دوخته شده بودند تا شکست ما را جشن بگیرند، اما با مشارکت شما و فداکاری فرزندان عزیزتان تصویر قدرت و استحکام شما ملت عزیز به دنیا مخابره شد.

مشارکت در انتخابات هیبت دشمن را متزلزل خواهد کرد، پذیرش سیاست تحمیلی آمریکا و اروپا دیگر مورد پذیرش جهان واقع نبوده و دشمن را وادار می‌سازد از مواضع خود علیه ایران عقب‌نشینی کند و حتی منجر به لغو تحریم در آینده پس از انتخابات شود. 

مردم شورآفرین دارالمومنین قزوین؛ شور و نشاط انتخاباتی شکل گرفته را با دعوت چهره به چهره ماندگارتر کنید. هیچ کس در میدان بازی پرعاطفه انتخابات شما تماشاگر نیست. همه شما مردم عزیز، اصل و متن هستید، حاشیه‌ای وجود ندارد. 

 ستادهای انتخاباتی نامزدهای نمایندگی مجلس را باحضور پرسش‌گرانه و نشاط دینی و ملی خود، پررونق کنید. یار دوازدهم میدان تجلی اراده شما در یازدهم اسفندماه، خود شما هستید. انگشت اشاره شما یک قله را نشان می‌دهد و آن قله تحقق مشارکت حداکثری برای آبادانی ایران اسلامی عزیز است. 

مردم عزیز؛ شما خوش سابقه و خوش عمل هستید، شما خلق کنندگان یوم الله های ۲۲ بهمن، ۹ دی ماه، ۱۳ آبان و روز قدس هستید و برای تشییع سرباز پرافتخارتان سپهبد شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی، رکورددار عالم شده اید. شما حافظان حرم جمهوری اسلامی و فرماندهان قرارگاه حسین بن علی(ع) به امانت گذاشته حاج قاسم و شهیدانتان هستید.

مردم فهیم، بصیر و «به هنگام عمل کننده»، استان قزوین؛ اینجانب به عنوان کوچکترین عضو مردم استان قزوین، خاک پای تک تک شما مردم عزیز، جانفدای آبرو، عزت و شرف شما، شأنی برای خود قائل نبوده و نیستم جز اینکه به دعای شما، فدایی شما شوم. دست‌های به دعا رفته شما که شبانه روز برای عاقبت به خیری یکدیگر به آسمان متصل شده و ان‌شاالله در ۱۱ اسفند دل‌های به هم پیوسته و وابسته شما، خالق حماسه بزرگی می‌شود که دشمنانتان را ناکام و دوستانتان را امیدوار می‌سازد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها