افزایش آمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر مجبور شد، بخش کوچکی از آمار نظامیان به هلاکت رسیده و یا زخمی شده خود را در جریان درگیری‌ها در نوار غزه افشا کند.
کد خبر: ۶۵۳۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ - 26February 2024

آمار نظامیان صهیونیست زخمی شده در غزه افزایش پیدا کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه الجزیره به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که دست کم یک افسر و چهار نظامی صهیونیست دیگر در جریان عملیات نیرو‌های فلسطینی در نوار غزه زخمی شده اند.

این در حالی است که حال عناصر صهیونیست مذکور وخیم گزارش شده است.

در حالی ارتش رژیم صهیونیستی به صورت قطره چکانی آمار نظامیان به هلاکت رسیده و زخمی شده خود را اعلام می‌کند که رزمندگان فلسطینی در جریان تنها یک عملیات علیه تجمع نظامیان صهیونیست ده‌ها تن از آن‌ها را به هلاکت می‌رسانند.

روز گذشته بیمارستان سوروکا در منطقه اشغالی النقب اعلام کرد ۱۰ نظامی صهیونیست دیگر که در تجاوز به نوار غزه زخمی شده اند به این بیمارستان منتقل شدند و حال ۴ نفر از آن‌ها وخیم است.

این در حالی است که مجاهدان گردان‌های قسام گروهی ۱۵ نفره از نظامیان اشغالگر را پس از ورود به داخل خانه‌ای در منطقه عبسان بزرگ در شرق خان یونس با راکت ضدنفر هدف قرار دادند، سپس با آن‌ها درگیر شدند و تمامی این نیرو‌ها را به هلاکت رسانده و یا زخمی کردند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار