در دیدار با جانباز مدافع حریم؛

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی: جانبازان مجاهدان عرصه جهاد تبیین هستند

سردار شجاع گفت: جانبازان علاوه بر مقابله با دشمنان و معاندین، می‌توانند با تببین مجاهدت‌های همرزمان خود نقش تاثیرگذاری در انتقال فرهنگ مقاومت و شهادت داشته باشند.
کد خبر: ۶۵۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ - 26February 2024

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی: جانبازان مجاهدان عرصه جهاد تبیین هستندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی خراسان رضوی که به شهرستان مرزی خواف سفر کرده است به صورت جداگانه با خانواده شهید مرزبانی ستوان یکم «حسن کارگر» در شهر سلامی و «مرتضی اردنی» از جانبازان مرزبانی در شهر قاسم‌آباد دیدار و گفتگو کرد.

سردار شجاع در دیدار با خانواده شهید کارگر خطاب به فرزندان این شهید والامقام اظهار داشت: شهدا زنده هستند و در کنار ما حیات معنوی دارند، بر همین اساس بهترین عملکرد شما در راستای تداوم راه پدر شهیدتان، خوش‌خلقی، مردمداری و کسب علم و دانش و همچنین حفظ حجاب است.

وی با اشاره به مجاهدت‌های مرزبانان در طول دوران خدمت و زندگی گفت: بازتاب اعمال افراد پس از مرگ  متوقف می‌شود مگر آن‌ها که در راه رضای پروردگار مجاهدت کردند که مرزبانان در زمره این گروه قرار دارند، عمل چنین کسی رشد می‌کند و فرد تا روز قیامت از برکات آن بهره‌مند می‌شود؛ بر همین اساس اهمیت جهاد مرزبانان جایگاه خاصی نزد خداوند دارد.

نقش موثر جانبازان در تقویت امنیت ملی

سردار شجاع در دیدار با مرتضی اردنی با بیان اینکه جانبازان در امنیت کشور نقشی متفاوت دارند، ابراز داشت: جانبازان علاوه بر مقابله با دشمنان و معاندین، می‌توانند با تببین مجاهدت‌های همرزمان خود نقش تاثیرگذاری در انتقال فرهنگ مقاومت و شهادت داشته باشند.

در ادامه این دیدار جانباز اردنی ضمن تجلیل از تلاش‌های مرزبانان در اقصی نقاط مرز‌های کشور بویژه مرز‌های شرقی کشور، عنوان داشت: در حادثه‌ای که در جهت برقراری امنیت هموطنان در سال ۱۳۹۵ رخ داد ۹ نفر از بهترین دوستانم توسط گروه جیش الظلم به شهادت رسیدند و من از قافله آن‌ها جا ماندم. امیدوارم بتوانم راه همرزمان شهیدم را ادامه دهم.

سردار شجاع در پایان این دیدار‌ها از زحمات همسر و فرزندان شهید کارگر و جانباز «اردنی» با اهدای لوح یادبود تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها