سرلشکر باقری: اشتیاق مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی روبه‌رشد است

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: میزان اشتیاق مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی، روند روبه‌رشدی دارد. ان‌شاالله مردم عزیزمان با بصیرت کامل، بهترین‌ها را برای کرسی‌های دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، انتخاب کنند.
کد خبر: ۶۵۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵ - 26February 2024

سرلشکر باقری: اشتیاق مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی رو به رشد استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: اتفاق بسیار بزرگی در پایان این هفته، در کشور عزیزمان برقرار است؛ انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که هر دو نهاد نقشی مهم در تعیین سرنوشت کشور و پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی دارند.

سرلشکر باقری افزود: ما چه به لحاظ فردی و چه به لحاظ سازمانی مسئولیت‌های بسیار سنگینی در هر دو انتخابات داریم. باید در جهت افرایش بصیرت خود و اطرافیانمان تلاش کنیم تا با شور و اشتیاق پای صندوق‌های رأی حاضر شده و انتخابی آگاهانه انجام دهیم.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح ادامه داد: از سوی دیگر به لحاظ سازمانی، نیرو‌های مسلح با ارتقای بصیرت بسیجیان عزیز و برقراری امنیت انتخابات، نقشی اساسی در افزایش بینش جامعه و شور و حضور مردم برای شرکت در انتخابات دارند.

سرلشکر باقری ادامه داد: نظرسنجی‌های چهار روز اخیر نشان می‌دهد که میزان اشتیاق مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی، روند روبه‌رشدی دارد و آنچه که در این هفته و در چهار روز باقی‌مانده تا انتخابات، انجام می‌شود قطعاً تاثیر اساسی در ارتقای حضور پرشور مردم دارد. ان‌شاالله مردم عزیزمان با بصیرت کامل، بهترین‌ها را برای کرسی‌های دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، انتخاب کنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار