اسماعیل کوثری در شیراز:

دیپلماسی ما باید تهاجمی باشد/ در عراق و سوریه با الگوگیری از جمهوری اسلامی در مقابل ظالمان ایستادند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: دیپلماسی کشور نباید تدافعی و یا پدافندی باشد و باید دیپلماسی تهاجمی را نیز در دستور کار داشته باشیم نه اینکه دعوا و یا مشاجره نمائیم بلکه باید کشور های روبه رو را زیر سوال برد.
کد خبر: ۶۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ - 06January 2016

دیپلماسی ما باید تهاجمی باشد/ در عراق و سوریه با الگوگیری از جمهوری اسلامی در مقابل ظالمان ایستادند

به گزارش دفاع پرس از شیراز، سردار اسماعیل کوثری در مراسم بصیرت و تجدید بیعت با ولایت در مسجد سیدالشهدا شهرک گلستان در جمع مردم شمال غرب شیراز به اهمیت نقش مردم در سرنوشت کشور اشاره نمود و بیان داشت: تاریخ نشان داده مردم و ولایت از هم جدا شدنی نمی باشند و نقش مردم در طول انقلاب اسلامی و حضور در صحنه ها بصیرت و آگاهی بخش برای حضور در همه صحنه ها می باشد و در فرمایشات ولی فقیه زمان است که می فرماید جمهوری اسلامی بدون مردم معنا ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به فتنه آینده کشور افزود: دشمن هر روز به دنبال فتنه و برنامه جدید می باشد و در تلاش می باشد که با تغییر شکل فتنه برنامه و اهداف خود را پیاده نماید و هر روز با مطرح نمودن موضوعاتی به دنبال پیدا نمودن رخنه ای در کشور می باشد که باید به هشدارهای رهبری در خصوص نفوذ دشمن توجه نمود.

وی خاطرنشان کرد: بهظاهر از فتنه، چندسال گذشته،اما میبینیم که مقام معظم رهبری بهطور مجدد از فتنه یادآوری کردند و این نشاندهنده اهمیت موضوع است که باید هوشیار و بصیر بود و برنامه های و فعالیت های دشمنان روزانه جهت هوشیاری رصد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات پیشِرو و درخواست از مردم برای انتخاب کاندیداهای اصلح بیان کرد: مردم باید بصیرت و آگاهی داشته باشند و اجازه ندهند فتنه 88 که شکل آن تغییر کرده دوباره تکرار شود و افرادی را انتخاب نمایند که دلسوز نظام، به فکر مردم و عدم سوء استفاده از بیت المال و... را داشته باشند.

کوثری در ادامه به الگو گرفتن کشورهای منطقه از نظام جمهوری اسلامی پرداخت و تصریح نمود: امروز در عراق و سوریه با الگو گرفتن از جمهوری اسلامی در دفاع از وطن خود در مقابل ظالمان زمان به خوبی ایستادگی نموده، که باعث رشد و توسعه این فرهنگ انقلابی اسلامی شده که باعث بیداری اسلامی در منطقه شده است.

وی در پاسخ برخی از شرکت کنندگان در خصوص عدم برخورد نظام با سران فتنه بیان داشت: در دوران حکومت و ولایت پیامبران و ائمه جذب حداکثری و دفع حداقلی در اولویت برنامه ها  معصومین جهت ساختن و تربیت انسان ها بوده است و امروز نیز  ولایت فقیه در ادامه راه پیامبران و ائمه همین برنامه را ادامه می دهد که متاسفانه برخی از افراد در حال انجام فعالیت های معرضانه خود علیه نظام  می باشند که باید قوه قضائیه  نسبت به برخورد های خود در چارچوب قانون اقدامات لازم را صورت دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به دپیلماسی کشور با کشور های1+5در مذاکرات هسته ای اشاره کرد و افزود: دیپلماسی کشور نباید تدافعی و یا پدافندی باشد و باید دیپلماسی تهاجمی را نیز در دستور کار داشته باشیم نه اینکه دعوا و یا مشاجره نمائیم  بلکه باید با سوال نمودن برخی از جنایت ها  کشورهای روبه رو در ظلم علیه جهان مانند بی توجهی به انبارهای تسلیحات هسته ای اسرائیل غاصب و یا حمله هسته ای به کشور ژاپن و خیلی از جنایت های دیگر،کشور های روبه رو را زیر سوال برد و در مقابل کسی که علنا ظلم می کند نباید ساکت ماند.

اسماعیل کوثری مباحث و سخنانی خود را با  جمله ای از حضرت امام خمینی (ره) در خصوص گسترش اسلام به پایان رسانید و افزود: قرن آینده قرن اسلام است و اسلام ابرقدرت را به خاک مذلت خواهد نشاند و ان شاءا... پرچم اسلام ناب به دست صاحب اصلی آن خواهد رسید و جهان پر از عدل و داد خواهد شد و از زیادی خواهی استکبار جهانی،جهان راحت خواهد شد.

وی در ادامه بیانیه ای در راستای تجدید بیعت بسیجیان شمال غرب شیراز با ولایت توسط فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سید الشهداء از حوزه امام رضا(ع)در تجدید بیعت با ولایت قرائت شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار