فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد؛

استقبال پر شور بسیجیان از دوره بصیرتی در مشهد مقدس

خزایی گفت: دوره آموزشی، بصیرتی بسیجیان بنیاد با استقبال بسیار خوبی در مشهد مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰ - 27February 2024

استقبال پر شور بسیجیان از دوره بصیرتی در مشهد مقدسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «فریبرز خزایی» فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص برگزاری دوره آموزشی، بصیرتی بسیجیان که به همت مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان، اظهار داشت: توفیقی نصیب ما شد که بار دیگر در کنار مضجع شریف امام رضا (ع) حضور یافته و این اردوی آموزشی را در شهر مشهد مقدس برگزار کنیم.

وی افزود: ما هر ساله دوره‌های آموزشی بصیرتی را در سطح بنیاد شهید و امور ایثارگران از طریق مراکز مقاومت بسیج بنیاد برگزار می‌کنیم و امسال نیز با همکاری و هماهنگی دست اندرکاران این دوره محقق شد.

خزایی با اشاره به اینکه این اردوی آموزشی بصیرتی در سه دوره ویژه برادران، خواهران و فرماندهان و اعضای شورای مرکز، برگزار شد، خاطرنشان کرد: ما امسال علاوه بر حضور خواهران بسیج در سطح ستاد و ادارات تابعه، مسئولان بسیج خواهران استان‌ها را نیز داشتیم که حضور پیدا کردند و این دوره از ۲۲ بهمن شروع و تا ۲ اسفند ادامه داشت.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهداف برگزاری دوره آموزشی بصیرتی، تاکید کرد: در ابتدا هدف ایجاد یک فضای معنوی و نیز معنویت افزایی برای همکاران بود که در اولویت قرار داشت، در کنار آن هم با برنامه‌ریزی هایی که صورت گرفت در موضوعات مختلف که جزو سرفصل‌های اداره کل آموزش ماست و همچنین توسط نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ارایه شد، اساتید مجرب این دوره‌ها را اجرا کردند.

وی افزود: از جمله سرفصل‌های تدریس شده در این دوره آموزشی بصیرتی، مسائلی همچون خلاقیت در مدیریت ، مدیریت استرس در کار، طب المعصومین، جهاد تبیین و اخلاق در خانواده بود و در برنامه اختتامیه هر دوره جمع‌بندی انجام شد و همچنین در برنامه پایانی از نقطه نظرات فرماندهان استفاده کردیم.

خزایی با اعلام این که مجموع افراد شرکت کننده در این دوره ۲۶۰ نفر بودند، اظهار کرد: از این تعداد حدود صد نفر از خواهران بسیجی و بقیه از بسیجیان فعال پایگاه‌ها و فرماندهان و مدیران بودند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در خاتمه تاکید کرد: درست است که هماهنگی و اجرای این برنامه زحمات خاصی داشت، اما بسیار خوشحالیم که با توجه به نظرسنجی های صورت گرفته، بسیجیان شرکت کننده در این دوره آموزشی بصیرتی اقبال بسیار خوبی نسبت به این برنامه داشته و خواهان برگزاری جلسات به صورت ادامه دار بودند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار