در حاشیه سیزدهمین جشنواره تئاتر ارتش؛

معاون فرهنگی و تبلیغات ارتش: لزوم افزایش آثار هنری در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت/ برنامه‌های فرهنگی ارتش کیفی‌تر می‌شود

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی با تأکید بر اینکه ارتش در حوزه فرهنگ و هنر اقدامات برجسته‌ای دارد، گفت: جامعه نیاز به تولیدات بیشتری در حوزه‌های دفاع مقدس، شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت و سبک زندگی اسلامی دارد.
کد خبر: ۶۵۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹ - 27February 2024

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سعید نصیرالاسلامی» معاون فرهنگی و تبلیغات ارتش در حاشیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش (میثاق ۱۳)، با اشاره به نیاز فرهنگی جامعه، اظهار داشت: امروزه پرداختن به هنر و زبان هنر یکی از ضروریات محسوب می‌شود و هنر از جایگاه خاصی برخوردار است.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی با بیان اینکه زبان هنر تأثیر بسزایی بر اقشار مختلف جامعه دارد، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) مکرراً به موضوع فرهنگ و هنر اشاره کرده‌اند و در فرمایشات خود از مسئولان فرهنگ کشور گلایه‌هایی هم داشتند؛ لذا باید به حوزه فرهنگ و هنر بیشتر پرداخته شود.

وی در ادامه با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص صد برابری شدن تولیدات و محصولات فرهنگی و هنری، دفاع مقدس و مقاومت، گفت: جامعه ما نیاز به تولیدات بیشتری در حوزه‌های دفاع مقدس، شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت، و سبک زندگی اسلامی دارد؛ لذا دست‌اندرکاران باید در این حوزه‌ها بیشتر سرمایه‌گذاری کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغات ارتش ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمام موضوعات هنری با قدرت بیشتری ورود کرده و کار‌های خوبی شکل گرفته است.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی افزود: در حوزه‌های شعر، موسیقی، فیلم و سریال و تئاتر برنامه خوبی تدارک دیدیم و بهترین آثار پس از بررسی نهایی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: تلاش داریم که حوزه موسیقی، شعر، سرود، تئاتر و سینما و را برای مقابله با جنگ شناختی دشمن تقویت و پویا نگه داریم تا ارتشی در تراز انقلاب اسلامی ایران داشته باشیم.

معاون فرهنگی و تبلیغات ارتش درباره برنامه‌های تدارک دیده‌شده در یگان‌های ارتش اظهار داشت: برنامه‌های سال ۱۴۰۳ با رویکرد توسعه فرهنگی و عمق بخشیدن و کیفی شدن آن‌ها تدارک پیش‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی یادآور شد: بیش از شش هزار دانش‌آموز در مناطق مسکونی سازمانی ارتشی وجود دارد و برنامه‌های ویژه‌ای در بخش‌های فیلمنامه‌نویسی، و تئاتر فاخر در سطح جامعه و مدارس برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ارتش ظرفیت بالایی دارد و امیدوارم با برنامه‌ریزی انجام‌شده شاهد کیفی‌تر شدن آثار و تولیدات بیشتر در بخش فرهنگ و هنر باشیم و در این راستا اعتبارات لازم نیز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار