استاندار قزوین خبر داد؛

آمادگی کامل استان قزوین برای برگزاری انتخابات

«اعلایی» گفت: در تعامل مطلوب هیئت‌های اجرایی و نظارت، آمادگی برگزاری انتخابات به شکل کامل وجود دارد.
کد خبر: ۶۵۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰ - 27February 2024

آمادگی کامل استان قزوین برای برگزاری انتخاباتبه گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «محمدمهدی اعلایی»  استاندار قزوین روز سه شنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات استان قزوین اظهار داشت: در تعامل مطلوب هیئت‌های اجرایی و نظارت، آمادگی برگزاری انتخابات به شکل کامل وجود دارد و امیدواریم انتخابات به شکل کاملا با شکوه برگزار شود.

وی افزود: مجموعه وزارت کشور و سایر دستگاه‌هایی که در برگزاری انتخابات همکاری می‌کنند تمام تلاش خود را برای بهتر برگزار شدن انتخابات انجام می‌دهند و سعی می‌شود پس از پایان رای گیری خیلی زود نتایج انتخابات مشخص و به مردم اعلام شود. 

اعلایی با بیان اینکه مشکلی در راستای برگزاری انتخابات وجود ندارد، گفت: موضوعات امنیتی امروز یکبار دیگر مورد توجه قرار گرفت و مقوله امنیت به صورت کامل تحت تسلط نیرو‌های امنیتی و انتظامی قرار دارد و آمادگی برای برگزاری انتخابات امن در تمامی همه شهرستان‌ها وجود دارد.

استاندار قزوین اضافه کرد: نیروی انتظامی و سپاه در تامین امنیت حوزه‌های اخذ رأی به شکل مشارکتی اقدام خواهند کرد و در این زمینه هم شاهد برنامه ریزی‌های دقیق و تعامل همه جانبه متولیان هستیم.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در حوزه تخلفات انتخاباتی، هیئت بازرسی انتخابات در کنار هیئت‌های اجرایی و نظارتی و دستگاه قضا کار نظارت بر تخلفات را بر عهده دارند و در این زمینه هم تمامی مقدمات لازم فراهم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها