استاندار سمنان:

نعمت ولایت و امنیت از برکات نظام‌ جمهوری اسلامی است

«هاشمی» گفت: به برکت نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی، امروز ما در کشور از دو نعمت امنیت و ولایت برخودار هستیم که باید با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند، قدردان این دو مهم باشیم.
کد خبر: ۶۵۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲ - 27February 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «سید محمدرضا هاشمی» استاندار سمنان روز سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ در همایش تبیینی و آموزشی ویژه نمایندگان فرماندار، اعضای شعب، بازرسان و اعضای هیات نظارت بر انتخابات حوزه انتخابیه دامغان در محل سالن همایش های بین المللی دانشگاه دامغان اظهار داشت: مسیر انقلاب اسلامی پس از طی ۴۵ سال عمر با برکت خود و گذشت از فراز و نشیب ها، به سمت قله بوده و دستیابی به قله موفقیت و افتخار ها بسیار نزدیک است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری، ۴ راهبرد مشارکت قوی، سلامت، امنیت و رقابت را مَدنظر قراردادند، امروز ما نیز باید برای حفظ آبروی نظام، از آبروی خود مایه بگذاریم.

هاشمی خاطر نشان کرد: همه ما اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان و همچنین اعضای هیات نظارت به عنوان فرماندهان جهاد تبیین، باید تلاش خود را برای تحقق مشارکت قوی و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری به کار گیریم.

استاندار سمنان گفت:انشالله با همدلی، وحدت و تعامل مابین نمایندگان فرماندار، اعضای شعب، اعضای هیات نظارت و نیروی انتظامی در شعب اخذ رای، در ۱۱ اسفند سال جاری شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار