استاندار همدان:

تحریم انتخابات از نقشه‌های شوم دشمنان است

«قاسمی‌فرزاد» با بیان اینکه تحریم انتخابات از نقشه‌های شوم دشمنان است، گفت: ملت فهيم ایران اسلامی، در پای صندوقهای رأی حاضر خواهند شد و با انتخاب افراد اصلح نشان می‌دهند که سرنوشت کشور برای آنها اهمیت فراوان دارد.
کد خبر: ۶۵۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۴ - 28February 2024

۱به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در رویداد فرهنگی _ اجتماعی‌ کتابخانه‌های عمومی، مشارکت حداکثری، آینده روشن، اظهار داشت: دشمنان و مستکبران با سیاه‌نمایی و ایجاد یأس و ناامیدی به دنبال اهداف و منافع خود هستند چراکه هیچ‌گاه خیرخواه ملت ایران اسلامی نبوده و نیستند.

وی با بیان اینکه تحریم انتخابات از نقشه‌های شوم دشمنان است، افزود: ملت فهيم ایران اسلامی همانطور که با صلابت و پرشور در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن امسال در مقابل اقدامات مستکبران ایستادند، در پای صندوقهای رأی نیز حاضر خواهند شد و با انتخاب افراد اصلح نشان می‌دهند که سرنوشت کشور برای آنها اهمیت فراوان دارد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: حضور مستحکم و پرشور در پای صندوق‌های رأی و نمایش انسجام ملی به مثابه مبارزه با دشمنان است و دعوت نوجوانان و جوانان توسط کتابداران و اهالی فرهیخته‌ی فرهنگ کتابخوانی، اثر مثبتی در مشارکت حداکثری دارد.

وی متذکر شد: امروز به افراد خودساخته، شایسته و اصلح نیاز داریم تا مسیر خدمت‌رسانی را برای ملت شهیدپرور ایران اسلامی هموار کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار