در دیدار با استاندار خراسان رضوی؛

نماینده جنبش حماس در ایران: اتحاد گروه‌های مقاومت ره‌آورد عملیات طوفان‌الاقصی است

قدومی گفت: عملیات طوفان‌الاقصی در واقع یک طوفان فرهنگی و دینی بود که دستاورد‌های زیادی از جمله اتحاد گروه‌های مقاومت را در پی داشت.
کد خبر: ۶۵۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳ - 28February 2024

نماینده جنبش حماس در ایران: اتحاد گروه‌های مقاومت ره‌آورد عملیات طوفان‌الاقصی استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «خالد قدومی» نماینده جنبش حماس در ایران روز گذشته با حضور در محل استانداری با «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

خالد قدومی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام مردم فلسطین به مردم ایران به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت جنگ غزه پرداخت و اظهار داشت: اثر عملیات طوفان‌الاقصی و مقاومت مردم فلسطین جهانی شده و دشمن را غافلگیر کرده است.

وی افزود: عملیات طوفان‌الاقصی در واقع یک طوفان فرهنگی و دینی بود که دستاورد‌های زیادی از جمله اتحاد گروه‌های مقاومت را در پی داشت. 

نماینده جنبش حماس در ایران با بیان اینکه بعد از عملیات طوفان‌الاقصی اوضاع فلسطین دیگر به قبل ۷ اکتبر برنخواهد گشت، متذکر شد: هدف اصلی ما از طوفان‌الاقصی این بود که مردم دنیا بدانند در فلسطین چه می‌گذرد و خواست آن‌ها مورد توجه قرارگیرد. 

قدومی ضمن اشاره به اینکه هدف اصلی رژیم کودک‌کش صهیونیستی از جنگ و اشغال، نابود کردن روحیه مردم غزه بوده که تا به امروز موفق نشده است، خاطرنشان کرد: دشمن غاصب در تقابل با حماس تاکنون در این جنگ موفقیت برجسته‌ای در عرصه نظامی نتوانسته بدست بیاورد. 

در ادامه یعقوبعلی نظری در سخنان کوتاهی ابراز داشت: معتقدیم که نصرت الهی باعث شده مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت کنند و ما این مهم را در طول حیات انقلاب اسلامی تجربه کرده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار