حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در همایش بصیرتی خانواده کارکنان وظیفه فراجا مطرح شد؛

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: بنگاه‌های رسانه‌ای دشمن به دنبال عدم مشارکت ملت ایران در انتخابات هستند

حجت‌الاسلام ادیانی با تاکید بر اینکه امروز بنگاه‌های رسانه‌ای دشمن به دنبال عدم‌ مشارکت مردم در انتخابات هستند، گفت: علاج درد‌ها و مشکلات انتخاب درست است.   
کد خبر: ۶۵۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳ - 28February 2024

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: بنگاه‌های رسانه‌ای دشمن به دنبال عدم مشارکت ملت ایران در انتخابات هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی  فراجا صبح امروز (چهارشنبه) در همایش بزرگ بصیرتی خانواده‌های کارکنان وظیفه انتظامی کشور که در ستاد فرماندهی فراجا برگزار شد، با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند، اظهار داشت: ملت ایران در این انتخابات بار دیگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان خواهند داد. 

حجت‌الاسلام ادیانی افزود: این احساس امنیتی که ملت ایران از آن برخوردار است مدیون شهدا و فرزندان شما در نیرو‌های مسلح است. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با تأکید بر اینکه امنیت بزرگترین نعمت الهی است، خاطرنشان کرد: امنیت زیرساخت همه فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است. 

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی بار‌ها بزرگترین افتخار خود را سربازی برای ملت ایران و ولایت فقیه می‌دانست، خاطرنشان کرد: ایشان با فداکاری و اخلاص بی انتهایی که داشت جان خود را برای برقراری امنیت و مقابله با استکبار جهانی فدا کرد. 

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه در آستانه یک رخداد بزرگ هستیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران تمامی مقدرات خود را با رای مردم رقم می‌زند؛ اسلامیت نظام و بقای اسلام به آرای مردم بستگی دارد. 

این مسئول با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند جمهوریت و اسلامی نظام به رای مردم بستگی دارد، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی همه ارکان نظام توسط مردم انتخاب می‌شوند. 

وی با تاکید بر اینکه امروز بنگاه‌های رسانه‌ای دشمن به دنبال عدم‌مشارکت مردم در انتخابات هستند، گفت: علاج درد‌ها و مشکلات انتخاب درست است.   

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: امروز برای حراست از خون شهدا و قدردانی ازخودگذشتگی آن‌ها باید در انتخابات شرکت کنیم و حماسه‌ای بزرگ در برابر بدخواهان نظام رقم بزنیم. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه انتظامی کشور تمام اقدامات را انجام داده تا انتخابات در کمال امنیت برگزار شود، خاطرنشان کرد: انتظامی کشور آماده است آبروی خود را در جهت مشارکت بالا در انتخابات خرج کند. 

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار