فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خرامه:

۲۱۲ اصل درخت به یاد شهدای شهرستان خرامه کاشته شد

سرهنگ پاسدار «صادقی» گفت: مراسم ملی درخت کاری در راستای اجرای پویش مردمی کاشت یک میلیارد نهال در بازه زمانی ۴ ساله با عنوان هم عهدی سبز و به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کاشته شد.
کد خبر: ۶۵۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ - 28February 2024
۲۱۲ اصل درخت به یاد شهدای شهرستان خرامه کاشته شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «سیامک صادقی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خرامه ضمن دعوت از عموم مردم جهت حضور پرشور پای صندوق‌های رأی اظهار داشت: مراسم ملی درخت کاری در راستای اجرای پویش مردمی کاشت یک میلیارد نهال در بازه زمانی ۴ ساله با عنوان هم عهدی سبز و به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت هفته منابع طبیعی با همکاری اداره منابع طبیعی، شهرداری خرامه، جهاد کشاورزی و دیگر ادارات و به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه خرامه و با حضور مسئولین شهرستانی آغاز گردید.
 
سرهنگ صادقی ادامه داد: تعداد ۲۱۲ اصل نهال درخت در جاده سلامت شهر خرامه به یاد شهدای شهرستان و شهدای گمنام مدفون در این شهرستان در طول هفته منابع طبیعی کاشته می‌شود.
 
فرمانده سپاه خرامه افزود: نوع نهال‌ها از گونه‌های سازگار با منطقه انتخاب شده است و از گونه‌های سرو و زبان گنجشک می‌باشد.
 
سرهنگ صادقی هدف از اجرای این طرح را حفظ و صیانت از منابع طبیعی و ایجاد فضای سبز در شهر و روستا‌ها اعلام و تصریح کرد: همه دستگاه‌ها به ویژه شهرداران، بخشداران و دهیاران سهم مهمی دارند و از همه آن‌ها درخواست می‌شود تا به صورت جدی برای اجرای طرح گام بردارند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار