امام جمعه موقت تهران:

مشارکت در انتخابات گامی در مسیر خودسازی و استمرار انقلاب اسلامی است

آیت‌الله «صدیقی» گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات را گامی در مسیر خودسازی و استمرار انقلاب اسلامی است بنابراین حضور در انتخابات باید چشمگیر باشد تا دشمنان ما را ضعیف نپندارند.
کد خبر: ۶۵۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵ - 28February 2024
مشارکت در انتخابات گامی در مسیر خودسازی و استمرار انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، آیت‌الله «کاظم صدیقی» امام جمعه موقت تهران  در نشست جهاد تبیین دانشگاه علوم پزشکی شیراز، یکی از اهداف تشکیل این جلسه را فرهنگ‌سازی در مسیر تحقق «جهاد تبیین» عنوان کرد و اظهار داشت: این امر در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در حال انجام است.
 
آیت‌الله صدیقی با اشاره به برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفندماه جاری، حضور حداکثری مردم در این رویداد ملی را گامی در مسیر خودسازی و استمرار انقلاب عنوان کرد و افزود: حضور حماسی در انتخابات، نشانگر امید و قدرت ملی است.
 
امام جمعه موقت تهران ضمن تأکید بر حضور پرشور و چشمگیر مردم کشور در انتخابات، اظهار کرد: حضور در انتخابات باید چشمگیر باشد تا دشمنان ما را ضعیف نپندارند.
 
معرفی ابعاد مختلف زندگی حضرت مهدی موعود (عج)، پیش‌بینی قرآن کریم برای تحول ایرانیان و پیشروی آنان نسبت به همه اقوام در رسیدن به ولایت خدا و زندگی توحیدی، همچنین اشاره به آیات قرآن مجید در زمینه خودسازی، از جمله محورهای سخنرانی امام جمعه موقت تهران در نشست جهاد تبیین دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار