حضور حداکثری، اقتدار ملی/ یادداشت/ عصمت دهقانی

هر برگ رای سپری برای مقابله با دشمنان

بی‌توجهی به اهمیت حضور در انتخابات و شانه خالی کردن از این امر مهم، قطعاً به معنای زمینه سازی سلطه‌ کفار و مستکبرین خواهد بود.
کد خبر: ۶۵۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸ - 29February 2024

هر برگ رای سپری برای مقابله بر استیلای کفارگروه استان‌های دفاع‌پرس   عصمت دهقانی؛ شمارش معکوس برای وعده دیدار شروع شده است، خیلی‌ها لحظه شماری می‌کند  برای حضور در این رویداد بزرگ ملی، خیلی‌ها تمام وجودشان گوش شده است و دوست دارند عقربه‌های ساعت برای رسیدن به لحظات موعود حرکت‌شان را قدری تندتر کنند، قرار است یک مسابقه بزرگ برگزار شود، تعداد شرکت کنندگان از اعلام نفرات برگزیده مهمتر است. ولی برخی‌ها انگار خوشحالی‌شان در حضور کم رنگ تفسیر می‌شود! آری برخی‌ها چشم دیدن مشارکت ملتی آگاه در یک تصمیم گیری بزرگ را ندارند و همچنان بر طبل یاوه گویی خود می‌کوبند و سعی می‌کنند مسئله مهمی مانند انتخابات را کم اهمیت جلوه دهند. بی‌شک شرکت در انتخابات و انتخاب آگاهانه به معنای نصرت و یاری رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که پرچمدار مقاومت در برابر استکبار جهانی و زیاده خواهان است  اگر چنین نصرت خالصانه‌ای انجام گیرد،  بدون تردید نصرت الهی نصیب امت اسلامی خواهد شد.

امروز دشمنان اسلام که دستشان به خون کودکان و زنان بی‌گناه  آلوده است و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند، با تمام توان رسانه ای خود به میدان آمده تا مردم را از حضور در انتخابات منصرف کنند. شرکت نکردن در انتخابات به منزله یاری رساندن به جبهه کفر است و ظلم و ستم به آینده کشور. حضور در انتخابات به معنای تقویت نظامی مقدس است که حاصل خون هزاران شهید  گلگون کفن می‌باشد و در واقعه همکاری و مشارکت در خوبی‌هاست و حضور نیافتن در انتخابات، به معنای پاسخ دادن به خواست دشمنان نظام جمهوری اسلامی و مصداق تعاون بر گناه و همسو شدن با دشمنان و نادیده گرفتن خون شهدا و حرمت خانواده‌های شهدا است؛ بنابراین کسانی که دل در گرو  جمهوری اسلامی دارند و معتقد  به قرآن هستند، حاضر نمی‌شوند از حضور در انتخابات کوتاهی کنند.

 برای شناخت انسان‌ها اعمال و رفتار آنها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و فقط به گفتار آنها  اکتفا نمی‌شود، لازمه‌ی باور و یقین مؤمنانه، عمل مؤمنانه است. حضور جدی و شایسته در انجام عمل صالح  مُهر تاییدی است بر ایمان و تعهد اشخاص. در این برهه از تاریخ که به شکرانه حکومت دینی و مردمی فهیم، انقلابی و پر تلاش، ایران اسلامی در اوج اقتدار است، دسیسه های دشمنانی که دست خود را از منابع منطقه کوتاه می‌بینند و ایران را  مانع رسیدن به اهداف خود می‌داند و از  هیچ تلاشی برای تضعیف این کشور فرو گذار نمی‌کنند، ملت ما بایستی هوشیارانه و با حضور حداکثری در انتخابات عملاَ در میدان مبارزه با دشمن باشد و برای حفظ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کند و پوزه دشمنان قسم خورده  کشور عزیزمان را به خاک بمالند.

در چندین آیه قرآن به مقابله به دشمنان و همچنین مقاومت  در برابر چیرگی و استیلای کفار بر مومنین تاکید شده است. چرا که تسلط کفار بر مومنین به معنای تسلط بر افکار و عقاید، سرزمین و آب و خاک، نوامیس و... است. بی‌توجهی به اهمیت حضور در انتخابات، حضور نیافتن پای صندوق رأی و شانه خالی کردن از این امر مهم، قطعاً به معنای زمینه‌سازی سلطه‌ی کفار و مستکبرین خواهد بود. ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی نشان داده اند، با پیروی از دستورات مُدبرانه امامین انقلاب اسلامی و به حرمت خون شهدا، همواره در  میدان دفاع از انقلاب اسلامی هستند و هیچوقت اجازه سلطه بیگانگان را نخواهند داد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی نقش مهمی در  تصمیم گیری‌های کلان و در نتیجه ایجاد تغییر و تحولات دارند حال که این چنین است باید با حضور  حداکثری و انتخاب  نمایندگان اصلح، سرنوشت کشور به شایسته‌ترین  افراد که متعهد، متخصص، توانمند و با اراده هستند، محول شود. با مطالعه  تاریخ پر فراز و نشیب ایران، به ویژه تاریخ معاصر، درمی‌یابیم که مردمان این سرزمین در مقاطع مختلف به خاطر تسلط حکومت‌های پادشاهی و کشور گشایی‌های اجانب با ورود به این آب و خاک، سختی‌های فراوانی متحمل شده اند.

بدون  تردید نظام جمهوی اسلامی، نعمت بزرگی است که به برکت رهبری مدبرانه، حکیمانه و شجاعانه  حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید. کمترین وظیفه‌ همه کسانی که در این کشور و در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  زندگی می‌کنند،  شکر این نعمت است. یکی از ‌راه‌ها شکر نعمت، حضور آگاهانه و حداکثری در انتخابات است که تأیید دیگری بر مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی  و نه گفتن به سلطه اجانب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار