حضورحداکثری، اقتدارملی/

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی، مردم را برای شرکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی طی پیامی مردم را برای شرکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد.
کد خبر: ۶۵۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲ - 29February 2024

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی مردم را برای شرکت حداکثری در انتخابات دعوت کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «سعید ملااسماعیلی» مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی طی پیامی مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

حضور در انتخابات یکی از مستحکم‌ترین وسیله‌هایی است که این ملت می‌تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد.‌ امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

یازدهم اسفندماه 1402 روز تجلی همدلی، همزبانی و حضور گسترده مردم بزرگ و شریف ایران اسلامی در عرصه انتخابات بوده و بدون تردید انتخاب شایسته ترین افراد در انتخابات نقش مهمی در سربلندی و سرفرازی بیشتر، پیشبرد اهداف و توسعه کشور در حوزه‌های مختلف دارد.

انتظار می‌رود که اقشار مختلف مردم ایران اسلامی همانند گذشته با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و خلق حماسه دیگر، اتحاد و همدلی مردم ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

اینجانب به سهم خود، عموم مردم به ویژه کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی را به حضور و مشارکت پرشور در انتخابات یازدهم اسفندماه 1402 دعوت می نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار