حضورحداکثری، اقتدار ملی/

نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی مردم را به حضور پُرشور در انتخابات دعوت کردند

نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی طی پیامی مردم را به حضور پُرشور در انتخابات دعوت کردند.
کد خبر: ۶۵۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳ - 29February 2024

نماینده، ولی فقیه و استاندار مرکزی مردم را به حضور پُرشور در انتخابات دعوت کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه و دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی طی پیامی مردم را به حضور پُرشور در انتخابات دعوت کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

ملت سرافراز ایران اسلامی بار دیگر در آستانه آزمونی بزرگ در امتداد راه پُرافتخار نظام اسلامی به سوی قله‌های پیشرفت و ترقی قرار دارند که لازمه پیروزی در آن حضور گسترده، پرشور و حماسی آحاد ملت در این انتخابات است.

دشمنان نظام اسلامی از ماه‌ها قبل با توطئه، فتنه و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای و هجمه تبلیغاتی وسیع برای تضعیف دستاوردها و عملکرد پرافتخار نظام اسلامی با هدف ناامید کردن مردم و کاهش مشارکت در انتخابات تلاش کرده‌اند اما ملت بصیر ایران اسلامی بار دیگر نقشه دشمنان را بی‌اثر می‌کنند.

مردم با رأی آگاهانه خود در رویداد سیاسی انتخابات ضمن انتخاب افراد اصلح در دو انتخابات پیش رو بلوغ سیاسی خود را به نمایش می‌گذارند و اقتدار و عظمت نظام اسلامی را فریاد می‌زنند.

باتوجه به جایگاه و اهمیت ویژه مجلس شورای اسلامی و نیز منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل مجلس قوی با پشتوانه گسترده آرای مردم، لازم است تا بار دیگر در کنار هم حضور گسترده‌ای در انتخابات داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها