دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

حضور پرشور در انتخابات و افزایش امنیت ملی ایران

حضور پرشور مردم در انتخابات تقویت قدرت چانه‌زنی ایران در جهان را افزایش داده و به صورت مستقیم موجب افزایش امنیت ملی کشور در عرصه داخلی به خصوص در عرصه بین‌المللی می‌شود.
کد خبر: ۶۵۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۵ - 01March 2024

حضور پرشور در انتخابات و افزایش امنیت ملی ایرانگروه بین‌الملل دفاع‌پرس: جمهوری اسلامی ایران یکی از معدود کشور‌های جهان است که در طول ۴۵ سال حیات خود شاهد برگزاری انتخابات‌های فراوان و متنوعی بوده و از این نظر یکی از کشور‌های شاخص در جهان است که مردم آن با حضور در انتخابات‌های مختلف ازجمله ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان و ... سرنوشت خودشان را با دستان خود تعیین می‌کنند.

در حقیقت انتخابات را می‌توانیم یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین مکانیزم اداره کشور‌ها در جهان بدانیم که مردم هر کشور با حضور و مشارکت در آن ضمن اینکه آینده و سرنوشت خودشان را تعیین می‌کنند زمینه‌ساز افزایش قدرت چانه‌زنی حکومت خود در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی می‌شوند. موضوع بسیار مهم و حساسی که دشمنان ایران اسلامی همواره به دنبال مبارزه و مقابله با آن هستند تا بلکه بتوانند از این طریق جمهوری اسلامی ایران را هرچه بیشتر تحت فشار قرار بدهند.

بر همین اساس هم می‌بینیم این روز‌ها که جمهوری اسلامی در موقعیت سرنوشت‌ساز دیگری قرار گرفته و آن فرارسیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی است، دشمنان داخلی و خارجی با نزدیک شدن به ایام انتخابات تمام قدرت و توان خود را به کار گرفتند تا آنجایی که می‌توانند مردم کشور از نسبت به آینده کشور بدبین و ناامید کرده و به این صورت آن‌ها را از حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی منصرف کنند.

زیرا سران و مقامات قدرت‌های غربی و آمریکا که همواره در پشت صحنه هدایت مخالفان و دشمنان ایران اسلامی قرار دارند به خوبی می‌دانند و آگاه هستند که یکی از مهمترین اهرم‌ها و ابزار‌های افزایش قدرت حاکمیتی در هر کشوری به خصوص ایران و مقبولیت جهانی آن، مشروعیت حکومت به واسطه حضور پرشور و گسترده مردم آن کشور در انتخابات‌های گوناگون است.

از طرف دیگر، همواره مشاهده می‌کنیم که با فرارسیدن ایام انتخابات، دشمنان ایران اسلامی با انجام تبلیغات فراوان و گسترده آن هم با استفاده از رسانه‌های زنجیره‌ای که در اختیار خود دارند تلاش می‌کنند که با وارونه نمایی واقعیت‌های جامعه و همچنین انجام تبلیغات منفی مردم جامعه را نسبت به حضور در انتخابات‌های مختلف مایوس و دلسرد کنند.

این در حالی است که مردم آگاه و فهیم ایران اسلامی با سابقه حضور بیش از ۴۰ سال در انواع و اقسام انتخابات مختلف به خوبی از اهمیت و جایگاه انتخابات و حضور پرشور و گسترده خود در این حرکت ملی و دینی آگاه هستند و از این مهم باخبر هستند که باید فارق از تمامی مسائل و مشکلات موجود سنگر صندوق‌های رای را رها نکرده و تمام قد از این خاکریز مهم و حساس دفاع و پشتیبانی کنند.

البته حضور مردم ایران در انتخابات‌های مختلف همواره گسترده بوده، ولی گاهی با فراز‌ها و فرود‌هایی هم همراه بوده است. بر همین اساس هر زمانی که حضور مردم در انتخابات با گسترده‌ترین شکل خود روبرو بوده با رشد قدرت ملی کشور و افزایش قدرت چانه‌زنی روبرو بودیم و هر زمان هم به دلیل فتنه‌ای دشمنان این حضور دچار تشکیک شده و کمرنگ بوده، ضرر و زیان آن دامنگیر مردم کشور شده است.

حال در این میان یکی از طرح‌ها و ترفند‌های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، گره‌زدن انتخابات امسال ایران به ناآرامی‌های سال‌های قبل است. این ترفند کثیف و خبیثانه از جمله نقشه‌هایی است که برخی رسانه‌های معاند تقلا می‌کنند از آن برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی بهره‌برداری کنند.

از طرف دیگر، مطرح کردن سوژه‌های تکراری نظیر تورم و گرانی و دیگر مشکلات جاری در کشور که بخش اعظم آن‌ها ریشه در اقدامات ظالمانه دنیای غرب و آمریکا علیه جمهوری اسلامی دارد، از جمله ترفند‌های دیگری است که بر اساس آن دشمنان سعی می‌کنند تا آنجایی که امکان دارد مانع از حضور گسترده مردم در پای صندوق رای شوند.

در پایان باید به این مهم اشاره کنیم که بر تمامی مردم آگاه و بیدار ایران اسلامی واجب است تا با شناخت موقعیت حساس کنونی با حضور گسترده و دشمن‌شکن خود در پای صندوق‌های رای یک بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تمامی نقشه‌ها و طرح‌های معاندان و دشمنان ایران اسلامی را نقش برآب کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار