نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

انتخابات کنونی عرصه طمع‌ورزی دشمن است

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: دشمن نسبت به انتخابات فعلی طمع کرده بود که با وجود بعضی از مشکلات، مردم در انتخابات شرکت نمی‌کنند و این موضوع را در ارزیابی‌های خود مورد توجه قرار می‌داد و تصور می‌کرد مردم از نظام مقدس اسلامی روی گردان شدند تا تهاجم خود را به نظام جدی‌تر کند.
کد خبر: ۶۵۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ - 01March 2024

انتخابات کنونی عرصه طمع‌ورزی دشمن استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، امروز با حضور در مسجد شهدا (بنا‌ها) پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همیشه در تمام بحران‌های این نظام و انقلاب طی ۴۵ سال، این مردم بودند که به صحنه آمدند و دشمن شکست خورده است.

وی افزود: دشمن نسبت به انتخابات فعلی طمع کرده بود که با وجود بعضی از مشکلات، مردم در انتخابات شرکت نمی‌کنند و این موضوع را در ارزیابی‌های خود مورد توجه قرار می‌داد و تصور می‌کرد مردم از نظام مقدس اسلامی روی گردان شدند تا تهاجم خود را به نظام جدی‌تر کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ان‌شاءالله مردم در این انتخابات نیز مانند همیشه دشمن را شکست داده و آن را ناامید خواهند کرد و امیدواریم با فعالیت و زحمات کارگزاران انتخابات و همت مردم در این انتخابات دشمن کاملاً ناامید شده و در این مرحله نیز مانند تمام مراحل شکست بخورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار