حضور حداکثری، اقتدار ملی/

پیام دعوت استاندار خراسان رضوی برای حضور حداکثری در انتخابات

نظری در پیامی مردم را برای شرکت در انتخابات دعوت و بر حماسه‌آفرینی مردم ولایتمدار خراسان رضوی در ۱۱ اسفند تأکید کرد.
کد خبر: ۶۵۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ - 01March 2024

پیام دعوت استاندار خراسان رضوی برای حضور حداکثری در انتخاباتبه گزارش دفاع‌پرس از استان  خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی شرکت پرشور در انتخابات را از عرصه‌های تقابل با نظام سلطه دانست.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه‌ برگزاری انتخابات سرنوشت‌ساز دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستیم. انتخاباتی که تضمین‌کننده جمهوریت، استقلال و عزت میهن اسلامی است.

مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی که از آغاز پیروزی انقلاب تا به امروز با حضور مؤمنانه، متعهدانه و آگاهانه خود، اراده‌ نفوذناپذیر خود را در پاسداری از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی در مقابل چشم جهانیان به معرض تماشا گذاشته‌اند و برای این کشور افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت‌ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

حضور حداکثری، آگاهانه و اخلاق‌مدارانه در انتخابات پیش‌رو، تبعیت از خط امام راحل، لبیک به رهبر حکیم و فرزانه‌ انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با شهیدان است.

این حضور دشمن‌شکن و شکوه‌آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی‌کننده‌ توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای به زانو درآوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند، چنان‌که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند: «انتخابات در کشور بسیار مهم است. هم از جنبه‌ خارجی هم داخلی. از جنبه داخلی یک نوسازی در کشور صورت می‌گیرد و افراد تازه نفس و پرانگیزه وارد کار می‌شوند و از جهت و جنبه خارجی هم، انتخابات و مشارکت مردم نشان‌دهنده‌ اقتدار ملی است.»

ما سربازان ولایت همراه با آحاد مردم همیشه در صحنه، روز ۱۱ اسفند با حضور یکپارچه و منسجم و با ریختن آرا خود به صندوق‌ها، زمینه تأمین و ارتقای سلامت، امنیت و تداوم انقلاب و تحکیم و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورده، همه وفاداران به نظام اسلامی و کشور را به مشارکت در انتخاباتی پرشور دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار