حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل صداوسیمای مازندران عنوان کرد؛

انعکاس حضور پرشور مردم دیار علویان از صداوسیمای استان مازندران

«ابراهیمی» گفت: حضور پرشور مردم دیار علویان در پای صندوق‌های اخذ رأی تا پایان زمان رأی‌گیری از صداوسیمای استان مازندران انعکاس داده می‌شود.
کد خبر: ۶۵۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ - 01March 2024

انعکاس حضور پرشور مردم دیار علویان از صداوسیمای استان مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «هادی ابراهیمی کیاپی» مدیرکل صداوسیمای مازندران امروز با حضور در یکی از محل‌های شعبه اخذ رأی در ساری اظهار داشت: اداره کل صدا و سیمای استان در ابتکاری نو، پس از پایان زمان رأی‌گیری به پخش زنده شمارش آرای صندوق‌ها در یکی از شعبه‌های رأی گیری اقدام می‌کند.

ابراهیمی از آمادگی رسانه استانی برای پوشش خبری و رسانه‌ای این دوره از انتخابات خبر داد و افزود: حضور پرشور مردم دیار علویان در پای صندوق‌های اخذ رأی تا پایان زمان رأی گیری از صداوسیمای استان مازندران انعکاس داده می‌شود.

وی ادامه داد: سعی کردیم در این دوره از انتخابات عدالت رسانه‌ای را از غرب با محوریت حوزه انتخابیه تنکابن، مناطق مرکزی با محوریت حوزه انتخابیه بابل و ساری و مناطق شرقی را با محوریت حوزه انتخابیه بهشهر حضور پرشور مردم انقلابی و ولایی را منعکس و در رسانه استانی پخش کنیم.

مدیرکل صداوسیمای مازندران گفت: خبرنگاران آزاد شهرستان‌های خبرگزاری صداوسیما در تمامی حوزه‌های انتخابیه ۹گانه اصلی استان مازندران شامل ساری و میاندورود، قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار، نکا، گلوگاه و بهشهر، تنکابن، رامسر و عباس‌آباد، نور و محمودآباد، نوشهر، چالوس و کلاردشت، بابل، آمل و بابلسر و فریدونکنار حضور دارند و حضور مردم را منعکس می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها