با صدور پیامی؛

سپاه قمربنی هاشم (ع) از حماسه حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد

سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با صدور پیامی از حماسه‌ی حضور پرشور مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در انتخابات یازدهم اسفند تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۵۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳ - 02March 2024

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) ضمن صدور پیامی از حضور پرشور مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری در انتخابات تقدیر کرد.

در این پیام آمده است:

مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری با حضور پرشور خود در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲، صفحه‌ی تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ بام ایران در عرصه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی افزود.

علی‌رغم تلاش‌های همه‌جانبه جبهه استکبار جهانی و دشمنان خارجی و داخلی برای تحریم انتخابات و کاهش حضور مردم در پای صندوق‌های رای، مردم بصیر و غیرتمند استان چهارمحال و بختیاری همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی، یکبار دیگر آگاهانه و بهنگام به فرمان رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و توطئه‌های دشمنان یاوه‌گو را نقش بر آب کردند.

به پاس وفاداری بزرگ مردان و شیرزنان سرزمین قهرمان پرور استان چهارمحال و بختیاری در راستای خلق حماسه بزرگ و جلوه‌های زیبایی حضور در روز انتخابات، در برابر پروردگار متعال، جبین خشوع و خضوع بر آستان معبود می‌سائیم و از زحمات همه دست‌اندرکاران این رویداد بزرگ در هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، بخصوص حافظان امنیت و نیرو‌های خدوم فراجا، سپاه و بسیج و خادمان شعبه‌های اخذ رأی در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، شعب سیار، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی و...، کمال تقدیر و تشکر را داریم.

در پایان ضمن تبریک به منتخبان مردم در نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، شایسته است رقابت‌های تبلیغات انتخاباتی جای خود را به وحدت و انسجام برای هم افزایی و تلاش برای خدمت به مردم همیشه سرافراز و افتخار آفرین این دیار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار