در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر: اردو‌های راهیان نور بستری برای تبیین رویداد‌های دفاع مقدس/ ۱۰ هزار داوطلب جمعیت هلال‌احمر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید می‌کنند

سلیمانی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس گنج و قله افتخار است و باید از این گنج به خوبی استفاده کنیم، گفت: اردوهای راهیان نور بستری است که می‌تواند فداکاری، ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان منتقل کند.
کد خبر: ۶۵۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۳ - 03March 2024

دبیر کل جمعیت هلال احمر: اردو‌های راهیان نور بستری برای تبیین هشت سال دفاع مقدس/ ۱۰ هزار دواطلب جمعیت هلال احمر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید می‌کنند«یعقوب سلیمانی» دبیر کل جمعیت هلال‌احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه دفاع مقدس تجلی حقانیت نظام جمهوی اسلامی ایران است، اظهار داشت: دشمن همچنان از پنجره دفاع مقدس به جمهوی اسلامی ایران نگاه می‌کند؛ ما به ظاهر در دفاع مقدس سرمایه‌های انسانی از دست دادیم، اما در واقع برای بقای اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران سرمایه‌گذاری کردیم.

سلیمانی تبیین و مستندسازی آثار دفاع مقدس برای جلوگیری از تحریف را بسیار ضروری دانست و گفت: واقعه عظیم عاشورا چند ساعت طول کشید؛ اما مانایی و ماندگاری این حماسه بی‌نظیر به دلیل روایتگری حضرت زینب(س) و مظلومیت امام سجاد(ع) بوده است.

دبیر کل جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه دفاع مقدس گنج و قله افتخار است و باید از این گنج به خوبی استفاده کنیم، افزود: اردوهای راهیان نور بستری است که می‌تواند فداکاری، ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان منتقل کند.

وی گفت: جوانان و نوجوانان با حضور در یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس، علاوه بر اینکه با عملیات‌های دفاع مقدس آشنا می‌شوند، مانع تحریف دفاع مقدس نیز می‌شود.

سلیمانی با تاکید بر اینکه تکریم خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: تکریم خانواده شهدا در راستای تبیین ارزش‌ها، فداکاری و ایثارگری‌های رزمندگان است.

دبیر کل جمعیت هلال احمر در پایان راهیان نور را یکی از ابزارهای مهم در تبیین رشادت‌ و حماسه ماندگار رزمندگان دانست و گفت: طی برنامه‌ریزی‌های صور گرفته ۱۰  هزار داوطلب هلال احمر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار