افزایش آمار کودکان فلسطینی که بر اثر گرسنگی شهید شده‌اند

با وخامت اوضاع بیمارستان‌های نوار غزه و نبود دارو و مواد غذایی در این بیمارستان‌ها تعداد کودکان فلسطینی که در اثر گرسنگی جان خود را از دست می‌دهند افزایش یافته است.
کد خبر: ۶۵۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰ - 03March 2024

افزایش آمار کودکان فلسطینی که بر اثر گرسنگی شهید شده‌اندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، تعداد کودکان فلسطینی که در اثر گرسنگی در بیمارستان کمال عدوان به شهادت رسیدند به ۱۵ تن افزایش پیدا کرد.

پیش از این سخنگوی وزارت بهداشت نوار غزه تصریح کرده بود: اشغالگران صهیونیست یک جنگ جدید علیه ساکنان نوار غزه به نام جنگ گرسنگی راه انداخته اند.

وی افزود: تعداد شهروندان فلسطینی که در اثر گرسنگی جان خود را از دست می‌دهند در حال افزایش است. کودکان فلسطینی بخش قابل توجهی از این شهدا را تشکیل می‌دهند. این مسوول فلسطینی اضافه کرد: کودکانی که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند در معرض مرگ بر اثر گرسنگی قرار دارند.

وی بیان کرد: اشغالگران صهیونیست مانع فعالیت تمام نهاد‌های بشردوستانه و ارسال کمک‌های انسانی به نوار غزه می‌شوند. سیستم بهداشتی در شمال نوار غزه به ویژه بعد از توقف فعالیت بیمارستان کمال عدوان به صورت کامل فلج شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها