مدیرکل ورزش و جوانان مازندران عنوان کرد؛

افتتاح ۱۵ سالن ورزشی در روستا‌های مازندران

«رجبی وندچالی» از افتتاح ۱۵ سالن ورزشی در سال حاری در روستا‌های استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۵۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲ - 03March 2024

افتتاح ۱۵ سالن ورزشی در روستا‌های مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «علی رجبی وندچالی» مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در حاشیه آئین اهدا و تجهیز خانه‌های ورزش مناطق کم‌برخوردار روستایی که امروز در ستاد سپاه کربلا برگزار شد، اظهار داشت: حماسه‌ بزرگ مردم خصوصا استان مازندران با حضور در صندوق‌های رأی و بیعت دوباره با نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویم.

 رجبی وندچالی افزود: امروز بر اساس دستورالعمل دولت سیزدهم و همسان سازی ورزش در همه‌ حوزه‌ها خصوصا حوزه‌های روستایی که از نظر وضعیت معیشتی یا امکانات ورزشی پایین‌تر هستند، اقدام به تجهیز خانه‌های ورزش روستایی شده است.

 وی ادامه داد: امروز در رزمایش فاطمی که با همکاری سپاه کربلا انجام شده، ۲۶ روستایی که بیشتر آن‌ها از مناطق دوردست بودند، وسایل ورزشی اعم از فوتبال دستی، تنیس روی میز، تاتامی و ... ارسال شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: در برنامه ما ساخت سالن در روستا‌ها هم قرار دارد که امسال نزدیک به ۱۵ سالن روستایی افتتاح شد و درصدد آن هستیم که در حوزه چمن‌های مصنوعی در سال ۱۴۰۳ در بخش‌های روستایی اقدام شود و همچنین با اعتباراتی که درحال جذب است تا پایان سال تجهیز چند روستای دیگر با وسایل ورزشی صورت می‌گیرد.

وی از پایان ساخت ساختمان ورزشی در روستای کارمزد در سوادکوه تا پایان سال خبر داد و تصریح کرد: سعی بر این است که تا پایان سال به اتمام برسد، اما با توجه به سرما شاید به سال بعد به طول بیانجامد.

رجبی وندچالی خاطرنشان کرد: ساختمان ورزشی در روستای کارمزد با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر استان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار