مراکشی‌ها برای توقف جنگ غزه دست به تظاهرات زدند

باردیگر مراکشی‌ها در حمایت از مردم فلسطین و برای توقف جنگ در غزه دست به تظاهرات زدند.
کد خبر: ۶۵۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸ - 04March 2024

مراکشی‌ها برای توقف جنگ غزه دست به تظاهرات زدندبه گزارش گروه بین‌الملل‌ دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مراکشی‌ها در حمایت از مردم فلسطین و برای توقف جنگ در غزه باردیگر به خیابان‌ها آمدند.

در این ارتباط گفته شده است که تظاهرات گسترده در شهر دار البیضاء در مراکش در حمایت از غزه و محکومیت نسل‌کشی ارتش رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین برگزار شده است.

هفته گذشته نیز کمیته امور امت اسلامی در مراکش با صدور بیانیه‌ای از برگزاری ۱۱۰ تظاهرات و تجمع مختلف در این کشور در روز جمعه در حمایت از ملت فلسطین خبر داد؛ بنابراین گزارش، مردم مراکش ضمن پاسخ به فراخوان از سوی این نهاد اسلامی در ۵۰ شهر مختلف این کشور تظاهرات و تجمعاتی را برگزار کردند که شمار آن‌ها به ۱۱۰ مورد رسیده است.

در این تظاهرات مردم مراکش سیاست نسل کشی دسته جمعی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و دیگر شهر‌های فلسطینی را به شدت محکوم کرده و از جامعه بین المللی خواستند به مسئولیت‌های خودش در راستای حمایت از غیر نظامیان عمل کند. مردم مراکش همچنین مهاجرت اجباری، گرسنه نگه داشتن مردم غزه و هدف قرار دادن غیر نظامیان فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کردند. آن‌ها همچنین از دولت مراکش خواستند که از توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خارج شود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار