فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

یکی از مفاهیم انقلاب اسلامی مشارکت مردم در رفع نیاز‌های اجتماعی است

فرجی گفت: یکی از رسالت‌های ما فرهنگ سازی و تبیین مفاهیم انقلاب اسلامی است و در این راستا مشارکت مردم در رفع نیاز‌های اجتماعی در اولویت قرار دارد.
کد خبر: ۶۵۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳ - 04March 2024

یکی از مفاهیم انقلاب اسلامی، مشارکت مردم در رفع نیاز‌های اجتماعی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرتیپ دوم پاسدار «اسماعیل فرجی» فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در رزمایش همدلی و کمک به محرومان، اظهار داشت: سمت و سوی خدمات سپاه در تأمین کالا‌های اساسی در آستانه بهار قرآن و بهار طبیعت برای رفع محرومیت برخی از شهروندان استان که با مشکلات اقتصادی شدیدی مواجه هستند را در لزوم شروع اقدامات جهادی  بیش از پیش ضروری می‌کند.

وی با اشاره بر اینکه در تمامی صحنه‌های سختی که کشور از ابتدای انقلاب با آن مواجه شده است، بخصوص دوران هشت سال دفاع مقدس، حضور، همدلی و کمک مردم شایان تقدیر است، افزود: همدلی و کمک به محرومان که تمام مردم در آن نقش دارند و هر کدام به نحوی به نیازمندان کمک می‌رساندند، نقش بسیار مهمی در اتحاد و همبستگی اجتماعی ایفا می‌کند. همدلی که می‌تواند مردم را بیش از پیش به هم نزدیک کند و در ایام ماه مبارک رمضان چهره معنوی کمک به همنوع را در آحاد مردم شریف استان به زیبایی نشان دهد.

فرجی گفت: یکی از رسالت‌های ما فرهنگ سازی و تبیین مفاهیم انقلاب اسلامی است و در این راستا مشارکت مردم در رفع نیاز‌های اجتماعی در اولویت قرار دارد. فعالیت‌های مردمی، کمک رسانی و خدمت دهی در تمام طول سال و در مناسبت‌های مختلف ایجاد شده تا کنار یکدیگر از این مشکلات عبور کنیم. در این برهه بیش ۱۰ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان با مشارکت و حمایت مردم شریف استان و مبادی مربوطه توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار