مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس:

سراسر دفاع مقدس درس و آموزه است/ جوانان باید رخداد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را بشناسند

سردار ادیبی با تاکید بر اینکه امروز جوانان باید رخداد‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را بشناسند، گفت: باید با تحلیل رخداد‌ها مسیر‌های رشد انقلاب اسلامی را درک کنیم؛ نخبگان کشور اگر دفاع مقدس را به خوبی بشناسند قلب‌های آن‌ها برای آینده محکم‌تر خواهد شد. 
کد خبر: ۶۵۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳ - 04March 2024

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس: سراسر دفاع مقدس درس و آموزه است/ جوانان باید رخداد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را بشناسندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «نادر ادیبی» مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صبح امروز (دوشنبه) در چهارمین نشست هم‌اندیشی نخبگان وظیفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در انتخابات ۱۱ اسفند اظهار داشت: امیدوارم کشورمان روز به روز به پشتوانه ملت ایران به اهداف خود دست پیدا کند. 

سردار ادیبی با بیان اینکه دفاع مقدس در دل خود آموزه‌های بسیاری دارد، گفت: باید با درک عمیق از آموزه‌های دفاع مقدس بتوانیم فرهنگ والای آن دوران را به نسل جوان منتقل کنیم و نسل جوان نیز باید اُنس بیشتری با هشت سال دفاع مقدس داشته باشد. 

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزود: هرچقدر به عمق دفاع مقدس توجه کنیم زوایای مختلف آن را بیشتر خواهیم شناخت.

وی با تاکید بر اینکه امروز جوانان باید رخداد‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را بشناسند، گفت: باید با تحلیل رخداد‌ها مسیر‌های رشد انقلاب اسلامی را درک کنیم؛ نخبگان کشور اگر دفاع مقدس را به خوبی بشناسند قلب‌های آن‌ها برای آینده محکم‌تر خواهد شد. 

سردار ادیبی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «خرمشهر‌ها در پیش است»، گفت: نقش نخبگان برای رسیدن به بلندای این مسیر و رسیدن به هدف‌های بعدی (فتح خرمشهر‌های پیش رو) بسیار مهم است. 

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان اینکه طرح‌هایی که نخبگان در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام می‌دهند باید کاربردی باشد، خاطرنشان کرد: در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این آمادگی را داریم تا در موضوعات متعدد از ظرفیت نخبگان استفاده کنیم. 

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار