فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین:

یگان‌های مردم پایه متصل به مردم و دفاع مردمی است

سرهنگ «محمودی» گفت: مقدس بودن یگان‌های مردم پایه در کل کشور یک پیام بسیار روشنی دارد؛ یگان‌های مردم پایه متصل به مردم و دفاع مردمی است و هیچ وقت هم تمام شدنی نیست.
کد خبر: ۶۵۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸ - 04March 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «علی محمودی» فرمانده جدید تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین، در آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر از صدر اسلام تاکنون اظهار داشت: در تاریخ اسنادی موجود است که این مرزهای سیاسی در زمان‌های گذشته نبود؛ یک سرزمین متحدالشکل با مردم متدین و مومن به خدا و نگهبانان و حافظان امامزادگان در طول تاریخ بودند و همه در یک سرزمین دارالمومنین بودند.

وی افزود: این مرزها در ابتدا وجود نداشت و ما همه مال یک آب و خاک و پاسدار انقلاب و نظام هستیم و شما تنها پاسدار تیپ صاحب الامر( عج) نیستید؛ بلکه شما پاسدار انقلاب هستید.

این مسئول عنوان کرد: بنده دورانی در شمال غرب، در جبهه مقاومت سوریه، در جنوب شرق توفیق خدمتگزاری را در کنار عزیزان داشتم و امیدوارم من را به عنوان خادم این مجموعه نه به عنوان فرمانده قبول بفرمایید.

فرمانده جدید تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان داشت: مقدس بودن یگان‌های مردم پایه در کل کشور یک پیام بسیار روشنی دارد؛ یگان‌های مردم پایه متصل به مردم و دفاع مردمی است و هیچ گاه تمام شدنی نیست.

محمودی تصریح کرد: یگان مردم پایه در عرصه جبهه مقاومت، در شمال غرب، در جنوب شرق و در دفاع از امنیت داخلی خود را نشان داده است و یگان‌های مردم پایه تمام شدنی نیست.

وی متذکر شد: این برکت وجودی یگان‌های مردم پایه است و چند شرط لازم دارد: اتصال به پیشکسوتان؛ اتصال معنوی به خانواده‌های معظم شهدا؛ به پایوران و دلجویی از سربازان که بخش عظیمی از جامعه سازمان رزم یگان‌ها هستند و اتصال به مردم در محرومیت زدایی‌ها و این وجهه مشترک یگان‌های مردم پایه است.

این مسئول یادآور شد: این وجه مشترک یگان پایه‌ها به برکت سرداران و عزیزانی که قبلاً بوده‌اند،تشکیل شده است و ما زمانی موفق هستیم که ظرف درونی ما وسعت پیدا کند و این ظرف درونی ما به وسعت ظرف جسمانی ما نباشد چون در غیر این صورت می‌شود رفع تکلیف؛ حاج قاسم سلیمانی ظرف درونی و روحشان آنقدر بزرگ بود که در کاروان جسمش نگنجید.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: این عرصه، عیان، تیپ مقدس و تمام اماکن مقدسی که برای سربازی امام زمان است را یک هیئت و حرم بدانیم و همیشه در این حرم باید با وضو باشیم تا بتوانیم در کنار هم ماموریت محوله سپاه را به نحو احسن انجام بدهیم.

در این مراسم از خدمات و تلاش‌های بی دریغ سردار مهرداد افروزی تجلیل و سرهنگ پاسدار علی محمودی به عنوان فرمانده جدید تیپ ۸۲ سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین معارفه شد.  

سرهنگ پاسدار محمودی پیش از این جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان بوده و افتخار جانبازی در جبهه مقاومت را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار