رئیس پلیس راهور فراجا: 

کاهش تعداد جانباختگان تصادفات از اولویت‌های پلیس راهور است

سردار «حسینی» گفت: در سال ۱۴۰۳ بدون اینکه ساختار را بزرگ و یا بار مالی برای دولت ایجاد کنیم با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها به دنبال کاهش میزان تصادفات و تعداد جانباختگان تصادفات هستیم.
کد خبر: ۶۵۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹ - 05March 2024

کاهش تعداد جانباختگان تصادفات از اولویت‌های پلیس راهور استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «سید تیمور حسینی» رئیس پلیس راهور فراجا صبح امروز (سه‌شنبه) در هجدهمین همایش سراسری مدیران پلیس راهور فراجا که در ستاد پلیس راهور برگزار شد، با بیان اینکه نیرو‌های پلیس به‌خصوص پلیس راهور با ایثار و روحیه جهادی در سراسر کشور به انجام مأموریت‌های محوله مشغول هستند، اظهار داشت: امروز پلیس راهور فراجا با تمامی امکانات و تجهیزات، آماده ارائه خدمات به ملت ایران در قالب طرح نوروزی هستند.

سردار حسینی ادامه داد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم‌ انقلاب اسلامی، تدابیر دولت و فرمانده فراجا، تکلیف جدی ما برای سال جدید حرکت به سمت اقدامات تحولی در راستای تحقق مطالبات رهبری در استقرار نظم و امنیت ترافیکی به منظور کاهش تعداد جانباختگان و مجروحانِ ناشی از تصادفات است. 

رئیس پلیس راهور فراجا افزود: برنامه‌ریزی برای کاهش تصادفات نیازمند آگاهی کامل از شرایط محیطی است؛ لذا پلیس راهور باید همه مؤلفه‌ها اعم از نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و تهدیدات را شناسایی کند و با تصمیم‌گیری هوشمندانه اقدامات خود را انجام دهد.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های ما برون‌سپاری بخش قابل توجهی از تصدی‌گر‌ی‌هاست، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۳ بدون اینکه ساختار را بزرگ و یا بار مالی برای دولت ایجاد کنیم با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها به دنبال کاهش میزان تصادفات و تعداد جانباختگان تصادفات هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار