منتخب مردم شهرستان‌های اسفراین و بام صفی آباد در مجلس شورای اسلامی:

زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا موجب بیداری جوامع مسلمان منطقه شده است

قوامی گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و ادامه راه آنان موجب بیداری جوامع مسلمان منطقه شده است.
کد خبر: ۶۵۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲ - 05March 2024

بسیجی، خدا را دیدن و خود را ندیدن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «هادی قوامی» منتخب مردم شهرستان‌های اسفراین و بام صفی آباد در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه) با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

این دیدار که در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین انجام شد، منتخب مردم در این حوزه انتخابیه ضمن تشکر از مردم شریف این شهرستان‌ها به خاطر اعتمادی که به وی کرده اند، اظهار داشت: بسیجی، خدا را دیدن و خود را ندیدن است. زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و ادامه راه آنان موجب بیداری جوامع مسلمان منطقه شده است. این آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است که با نگاه همه جانبه و مردم سالاری دینی رویدا‌های شگفت آوری را در کل جهان رقم زد. امروز کشور‌های غربی با دیپلماسی متفاوتی به این منطقه نگاه کرده و رفتار می‌کنند.

قوامی با اشاره بر اینکه هماهنگی همه قوا در رأس امور می‌تواند نظام مقتدر و پیشرفته‌ای را ایجاد کند، گفت: رویکرد انتخاباتی بنده که مردم عزیز اسفراین و بام و صفی آباد به آن اعتماد کردند، شناسایی محدودیت‌های این حوزه و تبدیل این محدودیت و محرومیت به فرصت جهت رونق، پیشرفت و آبادانی بیشتر که با همکاری و مساعدت تمامی اقشار، دستگاه‌ها و نهاد‌های کشوری و لشکری قابل تحقق است.

در ادامه این دیدار سرهنگ پاسدار «مهدی وطن دوست» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین گفت: بیسج و سپاه پاسداران نهادی متعهد و برخاسته از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بر لزوم نگاه ویژه به این نهاد مردمی در بخش‌های مختلف تاکید کرد. ما با تکیه بر توان داخلی جوانان این مرز و بوم توانسته ایم سد تحریم‌ها را پشت سر گذاشته و در همین دورانی که تحریم‌های سخت و ظالمانه علیه ملت ایران در جریان بود اتفاقات مهمی را در عرصه‌های مختلف نظامی، اقتصادی، سازندگی، فرهنگی و... با همت بلند والای خیرین رقم بزنیم.

وطن دوست با تأکید بر حضور پیشکسوتان دفاع مقدس در تمامی عرصه‌ها گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس، خانواده معزز شهدا و جامعه ایثارگری با حضور و دعای خیرشان در همه شؤون سیاسی، فرهنگی، اجتماعی بخصوص هر جایی که نیاز به کمک این عزیزان بوده بی دریغ و با روی گشاده حماسه آفرین بودند. مردم غیور این خطه با محرومیت‌ها و معذوریت‌های اقتصادی و صنعتی که روبرو هستند هیچگاه در حمایت از نظام مقدس اسلامی تعلل نکرده اند. منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی می‌بایست با توجه به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و مردم شریف میهن اسلامی در جهت خدمت به این مردم در جایگاه نمایندگی به انجام وظیفه و تکلیف بپردازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین با بیان اینکه سپاه پاسداران در امر سازندگی و محرومیت‌زدایی در دور افتاده‌ترین مناطق نیز در حال خدمات‌رسانی می‌باشد افزود: با توجه به اینکه با پیگیری‌های مستمر اعتبارات محرومیت‌زدایی اختصاص یافته است، اما از مسئولین امر خواست تا با شناسایی و اولویت‌بندی بتوان گام‌های شایانی در این زمینه برداشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها