فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

ایثار و فداکاری اصل عملکرد در فضای بسیجی است

دریادار دوم پاسدار «هنریان» گفت: اصل عملکرد در فضای بسیجی، ایثار، فداکاری و پای کار بودن است که بسیجیان دریایی آن را اثبات کرده‌اند.
کد خبر: ۶۵۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱ - 05March 2024

ایثار و فداکاری اصل عملکرد در فضای بسیجی استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، دریادار دوم پاسدار «حیدر هنریان مجرد» فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه امروز در همایش بسیجیان دریایی در حسینیه ثارالله گناوه اظهار داشت: ترجمه و مفهوم کلمه بسیج ایثار است و بزرگترین ایثار، نثار جان خویش است مانند بسیجیان شهید و یا ایثار اموال مانند اینکه در شرایطی خاص برای یک ساحل نشین و یا صاحب یک قایق کوچک با همه سختی که متحمل می‌شود، آن را در شرایط لازم با تمام اخلاص در اختیار هم نوعان خود قرار می‌دهد و این موضوع را در صحنه‌ها و بازه‌های مختلف زمانی از شما بسیجیان شاهد بودیم.

وی در این زمینه تاکید کرد:اصل عملکرد در فضای بسیجی،ایثار، فداکاری و  پای کار بودن است که بسیجیان دریایی در دریا آن را اثبات کرده اند. یکی از شاخصه خاص و خالص در میان مردمان ساحل نشین و به خصوص بسیجیان دریایی به دست آوردن رزق و روزی حلال در شرایط سخت است که این شاخصه آنها را متمایز می‌کند.

وی ادامه داد: عضو بسیج شدن مانند استخدام در یک شرکت که مطامع دنیوی یا حقوقی داشته باشد نیست، بلکه یک حرکت کاملاً داوطلبانه و ایثارگرانه است و همه شما که پذیرفته‌اید تا عضو بسیج دریایی باشید ایثارگرانه و خالصانه بدون اجبار یا طمع رسیدن به چیزی بوده است. اصل عملکرد در فضای بسیجی ایثار، فداکاری و اخلاص، پای کار بودن و در جای لازم نجات جان یک انسان تا سر حد جان خود است و در دریا بسیجیان دریایی و صیادان و دریانوردان بارها به این مهم برخورد و آن را اثبات کرده‌اند.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه با بیان اینکه همه صحنه‌هایی که نیاز به حضور بسیجان داشته است با فداکاری و ازخودگذشتگی تا پای جان ایستاده‌اند، افزود: تنها چند روز از انتخابات یازدهم اسفند می‌گذرد که در آن بار دیگر حماسه ایجاد شد و حماسه از آن جهت بود که در حالی که تمام دنیا و رسانه‌هایی که تعداد آنها از ۲۰۰ گذشته، بسیج شدند تا کسی پای صندوق‌های رأی حاضر نشود اما با حضور مردم حماسه ایجاد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار