فرمانده نیروی هوایی ارتش:

نیرو‌ی هوایی ارتش در بهترین شرایط عملیاتی به سر می‌برد

امیر سرتیپ «واحدی» گفت: با تلاش متخصصان توانمند نیروی هوایی ارتش و با همکاری صنعتگران و شرکت‌های دانش‌بنیان، این نیرو در بهترین شرایط عملیاتی به سر می‌برد.
کد خبر: ۶۵۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶ - 05March 2024

فرمانده نیرو‌ی هوایی ارتشبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم بازآماد سه فروند هواپیمای آموزشی «پرستو» و «بونانزا» که در پایگاه هوانوردی شهید اکبری قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و با اشاره به اینکه اولین دوره آموزشی و دوره پروازی خلبانان و دانشجویان نیروی هوایی ارتش در پایگاه شهید اکبری برگزار شد، اظهار داشت: خلبانان در این پایگاه نخستین پرواز‌ها را انجام دادند و این پرواز پایه و اساس پرواز و آموزش‌های این دسته از خلبانان جدید نیروی هوایی است.

امیر واحدی درخصوص بازآماد سه هواپیمای آموزشی گفت: این پرنده‌ها با وجود تحریم‌های سنگین به دست نیرو‌های توانمند این پایگاه، بدون وابستگی به خارج و به‌صورت مستقل بازآماد شده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اضافه کرد: این بازآماد با همکاری وزارت دفاع صورت گرفت. افتخار بزرگی است که نیروی هوایی با تلاش و کوشش خود صد درصد بحث آماده‌سازی و بازآماد هواپیما‌های جنگی و آموزشی را انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش متخصصان توانمند نیروی هوایی و با همکاری صنعتگران و شرکت‌های دانش‌بنیان، نیرو‌ی هوایی ارتش در بهترین شرایط عملیاتی به سر می‌برد و کارکنان این نیرو آماده اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

امیر واحدی یادآور شد: مهندسان بخش فنی زحمات زیادی در حوزه اورهال (بازآماد) و آماده کردن هواپیما‌ها می‌کشند و از همه شما تشکر می‌کنم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به دانشجویان خلبانی تصریح کرد: شما باید در این مکان آموزش فنی، علمی، عملی، رفتاری و اعتقادی ببینید تا برای مبارزه با استکبار جهانی در میادین حاضر شوید.

وی با بیان اینکه عشق داشتن به خلبانی عامل موفقیت در این شغل است، افزود: شما دانشجویان باید مراقب رفتار، کردار و دانش خود باشید تا در آینده افسری در تراز انقلاب اسلامی ایران و برای کشورمان مفید و مؤثر باشید.

امیر واحدی با بیان اینکه پیشکسوتان و اساتید در تربیت دانشجویان نقش مهمی دارند، تأکید کرد: شما باید از اخلاق و رفتار اساتید و پیشکسوتان خود الگو بگیرید؛ چرا که این امر در موفقیت شما عزیزان تأثیر زیادی دارد.

فرمانده نهاجا با بیان اینکه علی‌رغم تحریم‌ها و کمبود‌ها مهندسان فنی نیروی هوایی ارتش خدمات شایانی به بخش بازآماد هواپیما‌ها می‌کنند، گفت: بازآماد یک هواپیما بسیار سخت است و مهندسان فنی با تمامی توان، شجاعانه و انقلابی کار می‌کنند. خدا را شاکریم که در نیروی هوایی ارتش تمامی هواپیما‌ها توسط مهندسان فنی این نیرو و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حال بازآماد است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار