جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش:

ارتش جمهوری اسلامی مهد پرورش افسران تراز انقلاب اسلامی است

امیر سرتیپ هادیان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران مهد تربیت و پرورش افسران ولایتمدار در تراز انقلاب اسلامی ایران است و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های ارتش امانت‌داران خوبی برای شهدا هستند.
کد خبر: ۶۵۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹ - 05March 2024

ارتش جمهوری اسلامی ایران مهد تربیت و پرورش افسران ولایتمدار در تراز انقلاب اسلامی است/ جوانان بالاترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین تقدیر از دانش‌آموختگان برتر ورودی سال ۱۳۹۹ دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری که عصر امروز (سه‌شنبه) در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: شما جوانان آینده‌سازان ارتش جمهوری اسلامی ایران هستید.

امیر هادیان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران مهد تربیت و پرورش افسران ولایتمدار در تراز انقلاب اسلامی ایران است، ادامه داد: افسران ارتش نویدبخش نیرویی ولایتمدار، مخلص، مقتدر و انقلابی در ساخت تمدن نوین اسلامی بوده و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های ارتش امانت‌داران خوبی برای شهدا هستند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به عملکرد دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در تربیت جوانان دانشجو افزود: شاهد تلاش‌های شبانه‌روزی اساتید این دانشگاه و پیشکسوتان دفاع مقدس در تربیت دانشجویان هستیم و جوانان باید از تجربیات این عزیزان الگو بگیرند.

وی با بیان اینکه تحولات دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری موجب رشد و تعالی در نیروی هوایی ارتش شده است، اضافه کرد: افق روشنی در این دانشگاه مشاهده می‌شود و شما جوانان زمینه‌ساز ظهور امام عصر (عج) هستید.

امیر هادیان تاکید کرد: شما دانشجویان معرف افسران تراز ارتش جمهوری اسلامی ایران هستید و باید قدر جایگاه خود را بدانید؛ چرا که شما هویت شهدای نیروی هوایی ارتش است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه شهدای ما از دل مراکز آموزشی به جبهه نبرد اعزام شدند و افتخارآفرینی کردند، یادآور شد: شما جوانان برای اینکه بتوانید در آینده نه‌چندان دور عنوان تصمیم‌سازان مشاغل عالی را احراز کنید حتما نیاز به مراقبت‌های خاص و ویژه دارید و قطعا می‌توانید انسان‌های موثر و ارزشمند برای کشور عزیزمان باشد.

وی ایمان و بصیرت را جزو مولفه‌های ارزشمند دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برشمرد و گفت: با تلاش‌های اساتید و پیشکسوتان دفاع مقدس، هویت و شخصیت دانشجویان این دانشگاه به بهترین شکل ممکن پرورش یافته است.

امیر هادیان در ادامه با اشاره به تحولات غزه و سکوت مجامع بین‌المللی در قبال جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها افزود: صهیونیست‌ها با حمایت آمریکایی‌ها مردم بی‌گناه و مظلوم غزه را قتل عام می‌کنند و نهاد‌های بین‌المللی در قبال این جنایات سکوت کردند. 

وی با تاکید بر اینکه شاهد رویایی مستقیم جهان سلطه با جبهه حق هستیم، اضافه کرد: اگر امروز در دنیای به ظاهر متمدن قدرتمند نباشید، قطعا در قبال حکومت‌ها و قدرت‌ها دچار مشکل خواهید شد.

امیر هادیان با بیان اینکه اقتدار و امنیت ایران اسلامی توسط جوانان ایرانی به دست آمده است، یادآور شد: جوانان در دوران دفاع مقدس بسیار افتخارآفرینی کردند و تربیت‌شدگان مکتب امام حسین (ع) بودند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه جوانان بالاترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، ادامه داد: پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست شما جوانان است و قطعاً شما جوانان جزو آینده‌سازان و تاریخ‌سازان ایران اسلامی هستید و امید مسلمانان و مستضعفان عالم به ایران اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به توانمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف افزود: امروز نیرو‌های مسلح دارای پهپاد‌های پیشرفته است و این توانمندی‌ها با کمک دانشجویان و جوانان ایرانی پدید آمده است و ظرفیت بالایی در کشورمان وجود دارد.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری را مرجع حوزه دانش و فناوری در ارتش دانست و خاطرنشان کرد: جوانان باید هوشیار باشند؛ چرا که دشمن چشم دیدن ایران قدرتمند را ندارد و با توطئه‌ها و جنگ ترکیبی به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار